در گزارش عملکرد اردیبهشت ماه شرکت آریاساسول در کدال اعلام شد،
شرکت آریاساسول از فروش داخلی وصادراتی در اردیبهشت سالجاری درآمدی معادل ۳۸۰۲ میلیارد تومان را شناسایی کرده است.
کد خبر: ۱۱۶۸۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷ 28 May 2024

به گزارش تابناک بوشهر به نقل از بخش تحلیلی نبض انرژی، شرکت پلیمر آریاساسول با نماد «آریا» در فرابورس ایران، گزارش عملکرد منتهی به ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در کدال منتشر کرد.

بر اساس این گزارش مجموع فروش داخلی و صادراتی نماد آریا در اردیبهشت ماه، معادل ۳۸۰۲ میلیارد تومان است که نسبت به فروردین ماه از رشد فروش و درآمد ۲۳ درصدی برخوردار بوده است.

همچنین مجموع فروش داخلی این شرکت در اردیبهشت ماه ۱۴۹۸ میلیارد تومان از فروش اتیلن، پلی اتیلن متوسط و سنگین، پلی اتیلن سبک و سی تری پلاس بوده است که نسبت به فروردین ماه از افزایش فروش و درآمد نیز برخوردار بوده است.

افزایش فروش ۲۳ درصدی داخلی و صادراتی نماد «آریا» در یک ماه  فروش صادراتی نماد آریا از فروش اتیلن، پلی اتیلن متوسط و سنگین و پلی اتیلن سبک با رقمی معادل ۲۳۰۵ میلیارد تومان بوده که نسبت به فروردین ماه از رشد ۲۷ درصدی برخوردار بوده است.

گفتنی است که پلی اتیلن سبک در این ماه بیش از دیگر محصولات فروش صادراتی را رقم زده است که این فروش به میزان ۱۱۵۲ میلیارد تومان است.

لازم به ذکر است که نماد آریا در عملکرد دو ماهه سالجاری منتهی به ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ درآمدی معادل ۶۸۹۳ میلیارد تومان به دست آورده است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد ۲۰ درصدی برخوردار است.

ماموریت و چشم انداز آریاساسول تولید اتیلن، پلی‌اتیلن و سایر محصولات پتروشیمی با کیفیت بالا در محیطی سالم، ایمن و سازگار با محیط زیست، مبتنی بر مدیریت بهینه منابع و ارتقاء سرمایه‌های انسانی و رضایت همه ذینفعان سازمانی است.

افزایش فروش ۲۳ درصدی داخلی و صادراتی نماد «آریا» در یک ماه  

 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار