مدیر عامل برق استان بوشهر گفت: افزایش دما در چند روز اخیر باعث شده تا مصرف برق استان ۱۷ درصد افزایش یابد.
کد خبر: ۱۱۷۰۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۷ 08 June 2024

به‌گزارش تابناک بوشهر، غلامرضا حشمتی در جمع خبرنگاران بیان کرد: با سیاست‌گذاری‌های وزارت نیرو و شرکت توانیر و همکاری آحاد جامعه، یکی از مهمترین رسالت‌های دولت شهید خدمت آیت‌الله رئیسی که همان نداشتن خاموشی به‌ویژه در بخش خانگی بود، در دو سال گذشته تحقق یافت.

وی از افزایش قابل توجه مصرف برق در استان خبر داد و افزود: در چند روز اخیر افزایش ۲ درجه‌ای دمای هوا در استان باعث افزایش ۱۷ درصدی مصرف برق به میزان ۲۲۵ مگاوات شد.

مدیر عامل برق استان بوشهر با اشاره به این‌که در روز‌های مشابه هفته قبل مصرف برق استان کمتر از مدت مشابه سال قبل بوده است، اضافه کرد: افزایش ناگهانی دما در روز‌های اخیر، اوج بار مصرف را به هزار و ۷۲۸ مگاوات رساند.

وی با تاکید بر همکاری مردم برای صرفه‌جویی در مصرف برق، گفت: هم استانی‌ها با رعایت مدیریت مصرف در ساعت‌های اوج بار شبکه برق یعنی از ساعت ۱۳ تا ۱۸ و افزایش دمای کولر به ۲۴ درجه می‌توانند علاوه بر کاهش هزینه برق مصرفی، به حوزه تولید نیز کمک شایانی کرده و خادمان خود را در صنعت برق استان یاری کنند.

مدیر عامل برق استان بوشهر اظهار کرد: هم‌استانی‌ها می‌توانند با نصب اپلیکیشن "با انرژی" علاوه بر دریافت محتوا‌های مدیریت مصرف برق، با کاهش مصرف از هزاران جوایز نفیس نیز بهره‌مند شوند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار