مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: در ابتدای دولت سیزدهم تا کنون ۴۸ روستای استان به شبکه گاز سراسری متصل شده است.
کد خبر: ۱۱۷۰۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۸ 08 June 2024

به‌گزارش تابناک بوشهر، علی اکبر فقیه بیان کرد: دولت سیزدهم خدمات ارزنده‌ای برای گازرسانی به مناطق محروم و کم برخوردار استان بوشهر انجام داده که می‌توان به اتصال ۴۸ روستا به شبکه سراسری گاز اشاره کرد.

وی افزود: دولتی که با شعار «دولت مردمی، ایران قوی» کار خود را آغاز کرد، توانست در بحث گاز‌رسانی در استان بوشهر ۷۲۱ کیلومتر شبکه‌گذاری گاز را در نقاط مختلف استان اجرا کند و در سه سال گذشته ۱۴ هزار و ۳۴ انشعاب گاز شهری و روستایی نصب شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان از برخورداری ۷۰۵ مورد از صنایع استان از نعمت گاز خبر داد و اضافه کرد: ۱۹۰ مورد گازرسانی به صنایع استان در دولت آیت‌الله رییسی انجام شده است.

وی با بیان این‌که در زمان حاضر ضریب برخورداری خانوارشهری و روستایی استان از نعمت گاز ۹۹ درصد است، گفت: از آغاز فعالیت دولت سیزدهم ۷ هزار میلیارد ریال در بخش‌های مختلف صنعت گاز در استان هزینه شده است.

فقیه گفت: اکنون همه شهر‌های استان به‌جز جزیره خارگ که منبع گازی ندارد از نعمت گاز برخوردار هستند و حتی جزیره شیف نیز مجهز به شبکه گاز طبیعی است.

وی اظهار کرد: سهم بوشهری‌ها در برخورداری از شبکه لوله‌کشی گاز به عنوان سوخت پاک در دولت سیزدهم شتاب قابل ملاحظه‌ای در مناطق شهری و روستایی استان داشته و مطالبه دیرینه مردم را محقق کرده است.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار