مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از پیشرفت اجرای نمایشگاه دائمی صنعت و خدمات استان بوشهر در شهرستان عسلویه خبرداد.‌
کد خبر: ۱۱۶۸۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۴ 28 May 2024

به گزارش تابناک بوشهر، مهدی صفوی دردومین جلسه کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی استان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: ایجاد یک مرکز مشترک کسب وکار بین تولیدکنندگان استان با شرکت‌های مستقردر شهرستان عسلویه جهت معرفی و تبادل اطلاعات مورد نیاز جهت تامین نیازمندی‌های مصرفی منطقه عسلویه در دست اقدام می‌باشد.

وی با اشاره به پیگیری جهت تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم افزود: با اجرایی شدن کامل نمایشگاه دائمی صنعت و خدمات استان بوشهر در شهرستان عسلویه می‌تواند بخشی زیادی از مشکلات بازار تولیدکنندگان را مرتفع نموده و رونق اقتصادی واقعی در سطح استان را بوجود آورد.

صفوی عنوان کرد: کلیه واحد‌های صنعتی فعال استان می‌توانند در این نمایشگاه دائمی، محصولات تولیدی خود را عرضه نموده و از این فرصت استثنایی جهت رونق بیشتر کسب وکارخود استفاده نمایند.

مدیرکل صمت استان بوشهر در حاشیه این جلسه افزود: پیگیری جهت ایجاد یک مرکز تجاری ایران وهند در بوشهرتوسط بخش خصوصی به منظور رونق تجاری و بازرگانی بیشتر در این استان از جمله دستورکار‌های مهم این جلسه بود.

صفوی اضافه کرد: پیش بینی برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی صادراتی در محل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان بوشهر در شهریورماه سالجاری از دیگر موضوعات این جلسه بود که می‌تواند یک فرصت ارزشمند برای رونق گرفتن بیشتر واحد‌های تولیدی استان را فراهم آورد.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار