معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر گفت: به‌منظور مدیریت بهینه مصرف انرژی با مصوبه هیات محترم وزیران، ساعت کاری اداره‌های استان از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور تغییر خواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۶۹۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۰ 03 June 2024

به‌گزارش تابناک بوشهر، اصغر جعفری بیان کرد: ساعت آغاز و پایان کار دستگاه‌های اجرایی استان، شهرداری‌ها و سایر نهاد‌های عمومی از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور از ساعت ۶ تا ۱۳ خواهد بود.

وی افزود: تمام واحد‌های ستادی بیمه‌های مستقر در استان مشمول این ابلاغیه هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر ادامه داد: همچنین ساعت کار ابلاغ شده فقط شامل واحد‌های ستادی بانک‌ها است و ساعت کاری شعب بانک‌ها مطابق ضوابط و مقرراتی است که شورای هماهنگی بانک‌ها اعلام خواهد کرد.

وی تاکید کرد: ساعت کاری اعلام شده به‌منزله ساعت دقیق ورود و خروج کارکنان است و ضمن این‌که دستگاه‌های اجرایی باید از هرگونه تغییر در آن خودداری کنند، حضور کارکنان در اداره‌ها (به‌استثنای موارد ضروری) در خارج از ساعت اداری اعلام شده ممنوع است.

جعفری اظهار کرد: واحد‌های عملیات دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله مراکز درمانی، بیمارستان‌ها، اورژانس، خدمات امداد جاده‌ای، پاسگاه‌های نظامی و انتظامی و آتش‌نشانی‌ها، بخش‌های اجرایی و خدماتی شهرداری‌ها و ... مشمول این ابلاغیه نیستند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار