همایش بین‌اللمللی بوشهر دو قرن مقاومت در محل گورستان متجاوزین انگلیسی در شهر بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۲۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰ 11 March 2015
تابناک بوشهر - دبیر همایش بین‌المللی بوشهر دو قرن مقاومت گفت: برگزاری همایش بین‌المللی «بوشهر دو قرن مقاومت»این همایش با حضور مبارزین انقلابی کشورهای اسلامی و با سخنرانی سعید قاسمی و حسن عباسی در محل گورستان متجاوزین انگلیسی در  محله بهمنی شهر بوشهر برگزار می‌شود.

میرزایی به اهداف برگزاری این همایش پرداخت و بیان کرد: تجلیل  از خانواده شهداء، علماء و قهرمانان مبارزه با استعمار، معرفی چهره خبیث استعمار انگلیس و معرفی استان بوشهر به عنوان نماد مقاومت و ایستادگی در برابر استعمار انگلیس از اهداف مهم این همایش است.

دبیر همایش بین‌المللی بوشهر دو قرن مقاومت ادامه داد: رسانه‌های ملی و بین‌المللی از جمله شبکه‌های العالم، پرس‌ تی وی، افق و المیادین برای پوشش خبری هر چه بهتر این همایش ما را همراهی خواهند کرد.

میرزایی با بیان اینکه ستاد مردمی این همایش از مدتها پیش تشکیل شده، خاطرنشان کرد: این همایش توسط ستاد مردمی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آخرین اخبار این همایش و یا آثار خود را از طریق سایت رسمی همایش به آدرس اینترنتی RAISALI.IR دریافت و ارسال نمایند.

وی به دیگر برنامه‌های این همایش اشاره کرد و اضافه کرد: برگزاری مسابقات نماهنگ، آثار ادبی و هنری در قالب شعر، کاریکاتور، داستان، متن ادبی، اینفوگرافیک، گرافیک و شناسایی  مبارزین و قهرمانان ضاستعماری از جمله دیگر برنامه‌های این همایش است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار