مدیرکل شیلات استان بوشهر گقت: صیادان استان بوشهر در ۲۸ روزگذشته بیش از ۱۴۱۹ تن میگو در آبهای خلیج فارس صید کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۵ درصد افزایش دارد.
کد خبر: ۴۸۳۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ 26 August 2017
عباسعلی زنده‌بودی در گفت‌وگو با خبرنگار در بوشهر از افزایش صید میگو در آبهای خلیج فارس محدوده استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: صیادان استان بوشهر از زمان آغاز فصل صید میگو در آبهای خلیج فارس تاکنون بیش از 55 درصد نسبت به سال گذشته میگو صید کرده‌اند.

وی با بیان اینکه صید میگو در آب‌های ساحلی استان بوشهر از پنجم مرداد برای قایق‌ها و از هفتم مرداد برای لنج‌ها آغاز شدخاطر نشان کرد: هشت هزار صیاد با 480 قایق و 490 لنج برای صید این آبزی راهی دریا شده‌اند.

مدیرکل شیلات استان بوشهر با بیان اینکه صیادان تاکنون 1419 تن میگو صید کرده‌اند افزود: صیادان استان بوشهر در 28 روزگذشته بیش از 1419 تن میگو در آبهای خلیج فارس صید کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 55 درصد افزایش دارد.

زنده‌بودی از افزایش 503 تنی صید میگو در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: صیادان سال گذشته در 28 روز صید میگو، 916.5 تن صید این آبزی داشته‌اند که امسال در این مدت با افزایش 503 تن به 1419 تن رسید.

وی با بیان اینکه میزان صید میگو نسبت به میانگین 5 ساله گذشته 9 درصد افزایش دارد افزود: در سال گذشته در مجموع 1222 تن میگو صید شده که امسال پیش بینی می‌شود تا پایان فصل صید این آبزی از افزایش قابل توجهی برخوردار باشد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار