فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: باتوجه به اینکه طرح های اقتصاد مقاومتی، کوچک و زودبازده هستند باید در صدور مجوزهای لازم تسریع شود تا زودتر به تولید، اشتغال و رونق اقتصادی برسند.
کد خبر: ۴۹۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰ 18 June 2015
تابناک بوشهر: سردارفتح الله جمیری روز پنجشنبه در نخستین نشست ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی و هجرت 3 در بوشهر

افزود:سال 1392 دراستان بوشهر 170 میلیارد ریال اعتبار در حوزه محرومیت زدایی و اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی تخصیص یافت که این که این رقم نسبت به سال قبل به 200 میلیارد ریال افزایش یافت.

وی تصریح کرد: امسال 260 میلیارد ریال اعتبار برای حوزه محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی و خدمات رسانی به مردم محروم استان بوشهر مصوب شده است که با تخصیص ،این رقم در بخش های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، گروههای جهادی و دیگر حوزه ها هزینه خواهد شد.

جمیری گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند اقتصاد مقاومتی برای توسعه تولیدات داخلی و استفاده از این تولیدات است که دراین راستا قدم های مهمی در استان بوشهر برداشته شده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تبریک ماه مبارک رمضان اظهار داشت:ماه مبارک رمضان ماه ضیافت الهی و ماه نزول قرآن است که باید ازاین فرصت برای توفیق بندگی و بهره مندی از فیوضات آن استفاده کنیم.

سردار جمیری با قدردانی از تلاش دست اندرکاران اعزام زائران امام راحل از استان بوشهر تصریح کرد: امسال بیشترین آمار اعزام زائران بسیجی به مرقد امام راحل با تعامل و مشارکت همه جانبه مدیران دستگاههای مختلف انجام شد.

وی گفت: امسال 10 هزار و 231 نفر از بسیجیان استان بوشهر به مرقد مطهر امام راحل اعزام شدند که نسبت به سال قبل 2 هزار نفر بیشتر بود که این مهم با هماهنگی و همدلی همه مدیران انجام شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار