مدیرحوزه هنری بوشهر گفت: در اجرای بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استانی سوره ماه بوشهر ۴۵ نمایش در ۴ شهر استان بوشهر ارائه می‌شود.
کد خبر: ۵۲۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۸ 23 June 2015
تابناک بوشهر: سیدمحمدحسین سیدزاده  بعدازظهر امروز در نشست با هنرمندان حوزه هنری بوشهربا بیان اینکه در آستانه برگزاری بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استانی سوره ماه در بوشهر قرار داریم اظهار داشت: این جشنواره در موضوعات ارزشهای دینی، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، خانواده الگوی ایرانی، ادبیات کهن اسلامی و ایرانی وچشم انداز ایران 1404 پرداخته است.

وی،با بیان اینکه جشنواره تئاتر سوره ماه  مرداد امسال در استان بوشهر برگزار می‌شود تصریح کرد: این جشنواره با هدف کشف و پرورش استعدادهای جوانان هنرمند برگزار می‌شود.

مدیرحوزه هنری بوشهر  با اشاره به اینکه این جشنواره در قالب سه اصل مهم دانش، اخلاق، ایمان و با شعارمعنویت، اندیشه و هنر برگزار می‌شود افزود: بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه، در دو مرحله‌ منطقه‌ای و سراسری برگزار می‌شود.

سیدزاده با بیان اینکه 45 نمایش در سراسر استان بوشهر اجرا می‌شود بیان کرد: آثاری که به بخش مسابقه بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استانی سوره ماه بوشهر راه یافته‌اند در 4 شهر بوشهر، برازجان، خارگ و دیر تا پایان تیرماه به نمایش درمی‌آید.

وی با بیان اینکه از 45 اثر یاد شده 9 اثر آن انتخابی جشنواره یاد شده از بین 27 متن بوده است گفت: هر نمایش 5 شب اجرا می‌شود.

سیدزاده بیان کرد: این جشنواره در دو بخش تجربه‌های جوان و بزرگسالان برگزار می‌شود که در بخش جوان 2 اثر و هشت اثر نیز در بخش بزرگسال است.

مدیرحوزه هنری بوشهری با بیان اینکه هر نمایش 5 شب اجرا می‌شود گفت: بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استانی سوره ماه در مردادماه امسال به دبیری فرید میرشکار در استان بوشهر برگزار می‌شود.
منبع: تسنیم
برچسب ها: نمایش ، حوزه هنری ، تئاتر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار