بخشدار ویژه جزیره خارگ گفت: اولویت برنامه‌های اوقات فراغت خارگ در حوزه فرهنگی و دینی است.
کد خبر: ۵۳۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶ 27 June 2015
تابناک بوشهر: عسکر زارعی با ضمن تاکید بر ایجاد نشاط و امید بخشی در برنامه‌های ستاد اوقات و فراغت جوانان بخش خارگ اظهار داشت: انسجام برنامه‌های فرهنگی نقش تاثیرگذاری در پویایی فعالیت‌های فرهنگی نوجوانان و جوانان دارد.

وی به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای برنامه‌های اوقات فراغت جزیره خارگ اشاره کرد و افزود: تاکید داریم که همه دستگاه‌ها اجرایی جزیره در غنی‌سازی اوقات فراغت برای جوانان تلاش کنند تا برنامه‌های متنوع و مناسبی در این راستا اجرا شود.

زارعی اضافه کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی که بتواند در جذب و جلب بیشتر جوانان و نوجوانان تاثیرگذار باشد باید به عنوان یکی از اولویت‌های مهم مسئولان در غنی‌سازی اوقات فراغت باشد.

وی با تاکید بر ضرورت حضور نوجوانان و جوانان در مساجد و مراکز فرهنگی و دینی و مذهبی، گفت: مساجد بخش خارگ مکان بسیار مناسبی برای برگزار کردن برنامه‌های فرهنگی مورد نیاز قشر جوان است.

بخشدار ویژه خارگ افزود: این جزیره از پتانسیل بالای مذهبی، فرهنگی و علمی برخوردار است که با برنامه‌ریزی صحیح در مساجد و دیگر مکان‌ها می‌توان علاوه بر تدریس آموزه‌های دینی به جوانان زمینه برنامه‌های تفریحی نیز برای آنها ایجاد کرد.

وی گفت: گذران اوقات فراغت به عنوان یك امر اجتناب‌ناپذیر و به عنوان یك مسئله مهم و یك ارزش برای تمام افراد جامعه به‌ویژه جوانان، مطرح است كه تجربه نیز نشان داده که برنامه هدایت‌شده برای گذران صحیح اوقات فراغت در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی، بسیار مفید و موثر است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار