بوشهر: فرماندار دشتستان از افتتاح 138 طرح عمرانی و اقتصادی در این شهرستان طی هفته دولت با اعتباری بالغ بر 140 میلیارد تومان خبر داد.
کد خبر: ۶۴۶۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۸ 25 August 2018

بوشهر: فرماندار دشتستان از افتتاح 138 طرح عمرانی و اقتصادی در این شهرستان طی هفته دولت با اعتباری بالغ بر 140 میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی این فرمانداری؛ ارسلان زارع در آغاز هفته دولت در سخنرانی قبل از خطبه های نمازجمعه برازجان ادامه داد: همچنین طی هفته دولت عملیات اجرایی 23 طرح عمرانی با اعتبار 20 میلیارد تومان در این شهرستان آغاز می شود.

زارع خاطرنشان کرد: همچنین براساس مجوز دولت فراخوان پروژه خط انتقال آب از طریق فاینانس داخلی برای ده هزار و یکصد هکتار از اراضی کشاورزی با اعتبار بیش از 150 میلیارد تومان در هفته آینده اعلام می‌شود. 

 وی همچنین از کاهش مشکل آب آشامیدنی با تاسیس آب شیرین کن های ۸۵۰۰ متر مکعبی و ۶۵۰۰ مترمکعبی خبر داد و اظهار امیدواری نمود با این اقدامات مشکل موجود به حداقل برسد.
 
فرماندار دشتستان به عملکرد بعضی از ادارات دولتی از جمله گاز نیز پرداخت و گفت: قبل از آغاز به کار دولت تدبیر و امید در دشتستان تنها  5 شهر و 9 روستا گاز داشتند اما اکنون همه 9 شهر  شهرستان و 99 روستا گازدار شده اند که عمدتا در مناطق کوهستانی بخش های ارم و بوشکان هستند.

فرماندار دشتستان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: دولت وظیفه دارد در راستای انجام وظایف قانونی خود در ابعاد گوناگون به مردم خدمت رسانی نماید.

وی ادامه داد: دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهیدان ، پشتیبانی مردم، هدایت های رهبر معظم انقلاب، فداکاری های ارتشیان، سپاهیان، بسیجیان و سبزپوشان انتظامی به نحو شایسته، توانسته اند امنیت پایدار را برقرار نمایند به طوری که در این خصوص ایران نه تنها در منطقه آسیا، بلکه در جهان سربلند و مثال زدنی است و هیج قدرتی توانایی تهدید و تعرض امنیتی به ملت عزتمند ایران ندارد.
 
فرماندار و رییس شورای تامین دشتستان افزود: وجود امنیت و آرامش دشتستان مدیون مشارکت و همکاری های مردم فهیم و تلاش اعضای شورای تأمین و همکاران پر تلاش آنهاست که جای بسی تشکر دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار