افتتاح و اجرایی 9طرح عمرانی در سعدآباد

9 طرح عمرانی ،آموزشی و درمانی با اعتباری بالغ بر 12 میلیاردو 380 میلیون ریال شنبه با حضور فرماندار دشتستان و نماینده مردم دشتستان درمجلس شورای اسلامی در بخش سعدآباد این شهرستان افتتاح ویا عملیات اجرایی آن آغاز شد.
کد خبر: ۸۵۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳ 29 August 2015
در این آیین مرکز بهداشتی درمانی روستای نظرآقا با اعتباری بالغ بر دومیلیارد و 500 میلیون ریال و زیربنای 310 متر مربع به بهره برداری رسید.

در این درمانگاه خدمات درمانی و پزشکی شامل تزریقات، دندانپزشکی ، خدمات آزمایشگاهی،مبارزه با بیماری ها و مشاوره و داروخانه ای ارائه می شود. طرح هادی روستایی در روستای برمک و تل سرکوه نیز در مجموع بطول 480 متر با مجموع اعتبار دومیلیارد و 250 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

از دیگر طرح ها ساماندهی گلزار شهدای روستای شول با 68 متر مربع زیربنا و اعتبار یک میلیاردو 230 میلیون ر یال با شش مزار شهید بود.

همچنین در این روز مجموع ورزشگاهی ملی پوش بین اللملی فوتبال معلولین کشور عبدالرضا کریم زاده سعدآبادی با داشتن چمن مصنوعی ورزشی و مجهز به امکانات روشنایی و محوطه ورزشگاهی با اعتباری بالغ بر دومیلیارد و 100 میلیون ریال در شهر سعدآباد به بهره برداری رسید.
عملیات اجرایی دو طرح چمن مصنوعی ورزشی در دو نقطه از شهر سعدآباد و احداث بلوار امیرکبیر این شهر بطول 600 متر در مجموع با اعتبار چهار میلیاردو 300 میلیون ریال نیز آغاز شد.

همچنین با حضور مدیرکل فنی وحرفه ای استان بوشهر نمایندگی فنی و حرفه ای بخش سعدآباد در این شهر راه اندازی و آغاز به کار کرد.

این مجموعه در رشته های فنی جوش، جوشکاری، برشکاری و ایمنی و بهداشت صنعتی کار خود راآغاز کرد.

فرماندار دشتستان در آیین بهره برداری طرح های روستایی گفت:دولت تدبیر و امید اهتمام و توجه ویژه ای به عمران و آبادی روستا ها وبالا بردن سطح زندگی در روستاها دارد. ارسلان زارع همچنین از اجرای بوستان های روستایی و چمن مصنوعی ورزشی در بیشتر روستاهای شهرستان در سالجاری خبر داد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: خدماتی که در روستاها و مناطق محروم از طرف دولت برای مردم ایجاد می شود یکی از دستاوردهای مهم نظام جمهوری اسلامی است .

سید مهدی موسوی نژاد افزود: امروز دغدغه جدی مسئولین پیگیری مشکلات مردم و توسعه شهرستان می باشد .

وی افزود: امروز مسئولین درپیکره مردم و همراه با مردم هستند و این افتخاری بزرگ برای ما مسئولین به عنوان خدمتگزار و مردم است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار