امام جمعه اهرم گفت: 9 دی متعلق به همه ملت وفادار و ولایت مدار ایران اسلامی است و مردم با شرکت در مراسم این روز، صف خود را با دشمنان و منافقان جدا کنند.
کد خبر: ۳۴۸۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴ 24 December 2016
حجت‌الاسلام عیسی راستگو در آیین نماز سیاسی و عبادی این هفته شهر اهرم اظهار داشت: از نماینده ولی فقیه در استان، سپاه امام صادق(ع) و مردم شهرستان که ارادت خود به بسیج، سپاه و نظام جمهوری اسلامی ایران را با حضور در مراسم تدفین، تشییع و ختم فرمانده فقید سپاه تنگستان نشان داده‌اند قدردانی به عمل می‌آید.

وی اضافه کرد: پس از 6 ماه نبرد سخت سرانجام شهر استراتژیک حلب در سوریه توسط نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه آزاد شد که این امید وجود دارد این پیروزی امیدبخش ثبات و یکپارچگی در سوریه ایجاد کند.

امام جمعه اهرم بیان کرد: آزاد سازی حلب طرح امریکایی‌ها برای منطقه، تحت عنوان خاورمیانه جدید که مبتنی بر تجزیه کشورهای منطقه بود را با شکست مواجه کرد.

راستگو عنوان کرد: علاوه بر شکست سخت و سنگین در حلب برای تروریست‌ها، دولت‌های حامی آنها در منطقه مانند عربستان و قطر هم سرشکسته شدند.

وی ادامه داد: آزادسازی حلب اکنون بهترین گواه در کاربرد مجاهدت، مقاومت و ایستادگی امت اسلام با پشتوانه وحدت و اتحادی است که نوید بخش پیروزی‌های بزرگ تر در خاورمیانه خواهد بود.

امام جمعه اهرم افزود: آزادی حلب هدیه الهی در هفته وحدت به امت اسلام بود که هیچ گاه نباید بی باکی رزمندگان پر افتخار و مدافع حرم اهل بیت را از یاد برد علی الخصوص مدافعان حرمی که از ایرانی اسلامی و افغانستان و بسیاری از کشورهای اسلامی رفتند در آنجا و غریبان جان خود را نثار کردند.

وی بیان داشت: آنچه قابل توجه است تاثیر هدایت‌های امید و عالم اسلام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله العالی است که الان نتیجه داد و همه ما به آن شهادت می‌دهیم و در تاریخ ثبت می‌شود.

وی بیان کرد: در ایران به جز رهبری انقلاب اسلامی که امیدوار به پیروزی مقاومت و مطمئن به شکست جبهه سعودی، قطری و عثمانی و بقیه اراذل و اوباش منطقه در برابر دولت قانونی و مردمی اسد بود دیگران چنین تفکری نداشتند.

راستگو اظهار داشت: این نوید و بشارت‌های ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری در پیروزی‌های مقاومت ستودنی است.

امام جمعه اهرم گفت: بعضی در نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کردند باید بیداری انسانی را در سوریه بپذیریم و با اردوغان همراه شویم اما مقام معظم رهبری فرمودند باید اسد بماند و پیروزی از آن ملت سوریه است.

وی ادامه داد: این حکمت، تدبیر، شجاعت و وعده‌های صادق ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای مد ظله العالی باید مد نظر قرار گیرد.

امام جمعه اهرم ادامه داد: پیرورزی‌های حلب و در آینده موصل عراق و منطقه خاورمیانه همه دستاورد فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس است.

وی افزود: آزادی حلب از لحاظ سیاسی یک پیروزی برای جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود زیرا حلب گذرگاهی بود که تروریست‌ها از همین معبر از مرز ترکیه وارد سوریه می‌شدند.

راستگو بیان کرد: از ابتدای بحران سوریه، شهر حلب برای دشمنان سوریه بسیار مهم و کلیدی بود که دلیل آن این است که بزرگ‌ترین مرکز تجمع گروه‌های تروریستی شهر حلب است.

وی گفت: مهمترین دستاورد پیروزی های اخیر در سوریه به تاریخ پیوستن طرح تقسیم و تجزیه سوریه بود که از مهمترین اهداف دنبال شده امریکا و متحدان منطقه آن در سوریه بود.

امام جمعه اهرم بیان کرد: عربستان سعودی میلیاردها دلار خرج کرد تا تروریست در منطقه پرورش پیدا کند و هدف اصلی آنها از این اقدام، تغییر نظام سوریه بر ضد جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی است که عربستان سعودی در نهایت یک شکست سنگینی تحمل کرد.

وی پیروزی حلب را مرهون خون شهدای حرم دانست که با دشمن خبیث و جلاد جنگیدند تا امروز مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در امنیت قرار گیرد که این پیروزی را به خانواده‌های عزیز شهدای حرم تبریک می‌گویم.

راستگو به اشاره به اینکه در آستانه 9 دی ماه روز بصیرت قرار داریم اظهار داشت: 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است که این روز را به همه امت اسلامی ایران تبریک عرض می‌کنم زیرا این روز برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی به دلیل وفاداری که به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت نشان دادند به یادگار می‌ماند.

امام جمعه اهرم بیان داشت: 9 دی روزی است که امت اسلامی یک حماسه‌ای از خود نشان داد که انقلاب اسلامی را برای همیشه بیمه کرد.

وی عنوان کرد: هرگز فراموش نخواهد شد که بعد از انتخابات سال 88 جریانی در کشور به بهانه تقلب شکل گرفت تا در انتخابات اصول انقلاب و نظام مقدس اسلامی و ولایت مطلقه فقیه را نشانه گیرند.

راستگو افزود: سران فتنه که امروز در حصر هستند و حامیان آنها در داخل و خارج و منافقینی که همیشه آرزوی براندازی نظام در دل داشتند با قانون شکنی با آنها هم نوا و همراه شدند.

امام جمعه اهرم ادامه داد: سیل خروشان ملت که قابل پیش‌بینی نبود آمدند و امید ضد انقلاب‌های داخل و خارج مایوس و با روح دیانتی که حاکم بر دل‌های مردم بود باعث شد این حماسه بزرگ و فراموش نشدنی 9 دی را خلق کنند.

وی بیان داشت: 9 دی متعلق به همه ملت فادار و ولایت‌مدار ایران اسلامی است و همه باید پیام دهند و درمراسم این روز شرکت کنند و صف خود را با دشمنان و منافقان جدا نمایند.

راستگو عنوان کرد: حضور در مراسم 9 دی که پیوند عمیقی با فرهنگ عاشورایی امام حسین (ع) دارد حمایت از نظام اسلام و ولی فقیه معنا می‌شود. 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار