عامل تیراندازی به ماموران وحدتیه پس از شش ساعت مقاومت در شهر عالیشهر خود را تسلیم کرد. این فرد به همراه هم دستانش در جریان تیراندازی هفته گذشته به ماموران پلیس در وحدتیه، سه نفر از عاملان را با یک قبضه سلاح شکاری مورد هدف قرار داده بود که دو تن از آنها بلافاصله دستگیر شدند، ولی عامل اصلی که مظنون به قتل بود متواری شده بود.
کد خبر: ۵۷۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲ 05 July 2015
تابناک بوشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: متهم فراری مظنون به قتل و عامل اصلی تیراندازی به ماموران پلیس در یک عملیات شبانه شش ساعته ناچار به تسلیم شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان؛ سردار حیدر عباس زاده افزود: در هفته گذشته ماموران پلیس شهر وحدتیه با حکم قضایی قصد بازرسی از منزلی را داشتند که ساکنان به سمت نیروهای پلیس تیراندازی و سه نفر از ماموران را زخمی کردند.

وی تصریح کرد: سه نفر از عاملان تیراندازی با یک قبضه سلاح شکاری بلافاصله دستگیر شدند ولی عامل اصلی که مظنون به قتل است متواری شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: با انجام تلاش های اطلاعاتی و پلیسی کاراگاهان این نیرو مخفیگاه این متهم فراری در شهر عالی شهر از توابع شهرستان بوشهر شناسایی و شب گذشته در محاصره کامل پلیس قرار گرفت.

عباس زاده بااشاره به اینکه متهم مسلح به سلاح جنگی برای فرار از حلقه محاصره پلیس دو نفر را در اختیار گرفته بود گفت: فرماندهان تیم های پلیسی حاضر در این عملیات ضمن هوشیاری و جدیت کامل در عرصه عملیاتی با فراخوان برخی از بستگان متهم در محاصره ضمن گفت وگو با متهم وی را به تسلیم بدون درگیری با پلیس ترغیب کردند .

وی افزود: در نهایت پس از عملیات شش ساعته، متهم و یک نفر همراه وی با یک قبضه سلاح کلاشینکف و 30 عدد تیر جنگی خود را تسلیم پلیس کردند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار