امام‌جمعه اهرم:آنچه در این میان قابل تأمل است نقش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که باید این موضوع مدنظر مسئولان این وزارتخانه باشد. رهاسازی فرهنگ جایز نیست و مدیریت فرهنگی باید بر مبنای شعارهای انقلاب و مبانی اسلام باشد و هر مطلبی که با اسلام و انقلاب در تضاد است باید جلو آن گرفته شود.
کد خبر: ۸۸۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴ 04 September 2015
حجت‌الاسلام عیسی راستگو در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اهرم با اشاره به برگزاری کنگره یکصدمین سالگرد شهادت رئیس‌علی دلواری، اظهار داشت: جا دارد از برگزارکنندگان کنگره یکصدمین سال شهادت رئیس‌علی دلواری که زحمات زیادی متحمل شدند ازجمله استاندار، معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر، فرماندار تنگستان، امام‌جمعه دلوار و مسئولین محلی و شهرستان تنگستان تشکر کنیم.

امام‌جمعه اهرم به‌ روز 11 شهریور روز بهورز اشاره و تصریح کرد: بهورزان بهترین منبع اطلاعات در بیماریابی در روستاها هستند که نقش مهمی در تأمین سلامت جامعه روستایی دارند و در فعالیت‌هایی که برای توسعه اجتماعی روستاها در جریان است نیز مشارکت دارند.

وی افزود: بهورزان با وظیفه‌ای که به آن‌ها محول شده در روستاها با اقدامات به‌موقع خود مانع از بروز و شیوع انواع بیماری‌ها می‌شوند.

راستگو از خدمات بهورزان در شهرستان تنگستان تقدیر و تشکر کرد.

امام‌جمعه اهرم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در باب فرهنگ افزود: مقام معظم رهبری به فرهنگ و برنامه‌های فرهنگی توجه خاصی دارند و در این پیچ‌وخم مسائل سیاسی نباید مسائل فرهنگی فراموش شود.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند حساسیت بنده به مسائل فرهنگی خیلی زیاد است و گاهی مشکلات فرهنگی موجب شده تا صبح خوابم نبرد.

راستگو خاطرنشان کرد: یکی از اصلی‌ترین تذکرات مقام معظم رهبری در هفته دولت در دیدار هیئت دولت بود که فرمودند: مسئولان کشور دو کار اصلی را جدی بگیرند اول تولید فرهنگ سالم در زمینه‌های مختلف دوم جلوگیری از تولیدات مضر فرهنگی.

امام‌جمعه اهرم افزود:  آنچه در این میان قابل تأمل است نقش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که باید این موضوع مدنظر مسئولان این وزارتخانه باشد.

راستگو ادامه داد: رهاسازی فرهنگ جایز نیست و مدیریت فرهنگی باید بر مبنای شعارهای انقلاب و مبانی اسلام باشد و هر مطلبی که با اسلام و انقلاب در تضاد است باید جلو آن گرفته شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار