امام‌جمعه اهرم:
حجت‌الاسلام عیسی راستگو: همه دستاوردهای دفاع مقدس یک‌طرف و شعله‌ور شدن روحیه انقلابی در میان ملت ایران و جوانان این مرز و بوم نیز یک‌طرفه همه این‌ها موجب شد تا روحیه انقلابی در میان جوانان زنده شود./ امروز دشمن از ما می‌خواهد از روحیه انقلابی دست‌برداریم و عضو جامعه جهانی شویم
کد خبر: ۹۶۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳ 18 September 2015
تابناک بوشهر: حجت‌الاسلام عیسی راستگو در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اهرم با تسلیت سالروز شهادت پنجمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام باقر(ع) با اشاره به تهاجم رژیم بعثی صهیونیستی عراق به کشور عزیز اسلامی ایران در 31 شهریور 59 که آغاز هفته دفاع مقدس است، تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌های همه‌جانبه دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی شروع شد یکی از این توطئه‌ها حمله همه‌جانبه رژیم بعثی صهیونیستی عراق با حمایت آمریکا و دول غربی به ایران اسلامی بود.

وی افزود: یکی از اهداف دشمن در حمله به ایران اسلامی خاموش کردن شعله‌های انقلاب اسلامی بود اما همین جنگ و دفاع مقدس ملت ایران به تعبیر امام(ره)  برای مملکت یک نعمت بود و برکات زیادی برای نظام اسلامی به همراه داشت.

راستگو ادامه داد: دفاع مقدس موجب شد تا روحیه انقلابی در درون ملت ایران شعله‌ورتر شود و چشمه‌های درونی استعداد در دل‌های پاک و منور جوانان در دفاع مقدس بجوشد و تبدیل به دژی مستحکم در برابر تجاوزات همیشگی دشمنان اسلام شد.

امام‌جمعه اهرم خاطرنشان کرد: باید دفاع مقدس گرامی داشته شود چراکه مظهر حماسه، معنویت دین‌داری، آرمان‌خواهی ملت ایران، ایثار و ازخودگذشتگی، ایستادگی، مقاومت و پایداری ملت مقاوم عزیز اسلامی ایران است.

وی افزود: همه دستاوردهای دفاع مقدس یک‌طرف و شعله‌ور شدن روحیه انقلابی در میان ملت ایران و جوانان این مرز و بوم نیز یک‌طرفه همه این‌ها موجب شد تا روحیه انقلابی در میان جوانان زنده شود.

امام‌جمعه اهرم افزود: امروز دشمن از ما می‌خواهد از روحیه انقلابی دست‌برداریم و عضو جامعه جهانی شویم باید بدانیم اگر دست از روحیه انقلابی برداریم و یقینأ اگر روحیه انقلاب در دل‌های در مردم و جوانان ایران اسلامی سست و ضعیف شود قدرت‌های مستکبر و زورگو بر ما مسلط خواهند شد.

وی ادامه داد: تلاش می‌شود روحیه انقلابی در میان ملت و جوانان ایران اسلامی به حاشیه کشید شود و بعضی افراد می‌گویند کسانی که انقلابی هستند اهل افراط هستند، انقلابی‌گری، افراطی‌گری نیست همین روحیه انقلابی است که بسیاری از بحران‌ها را هدایت و ما را از بسیاری مشکلات و آسیب‌ها عبور داده است.

راستگو افزود: اگر ما بیدار باشیم دشمن ناامید خواهد شد و اگر این فکر شیطانی در بعضی تأثیرگذار شود که از روحیه انقلابی دست‌برداریم یک اشتباه است و باید ما روحیه انقلاب خود را قوی‌تر کنیم.

امام‌جمعه اهرم  ضمن تبریک بازگشایی مدارس به اولیاء و مربیان گفت: امید است سال تحصیلی جدیدی که در پیش داریم همراه با موفقیت و خیر برکت برای همه آینده‌سازان این مرز و بوم باشد و ان‌شاالله همه عزیزانی که در نظام تعلیم و تربیت شهرستان تنگستان تلاش می‌کنند با برنامه‌ریزی مناسب مشکلاتی که دامن‌گیر مدارس است برطرف شود تا دانش‌آموزان با آغاز سال تحصیلی جدید با این مشکلات روبرو نشوند.

وی از همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان تنگستان و نیروی انتظامی خواست تا با آموزش‌ و پرورش تنگستان در بازگشایی مدارس و در جهت ایاب و ذهاب بی‌خطر دانش‌آموزان همراهی و همکاری لازم داشته باشند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار