شهردار دوراهک خبر داد
شهردار دوراهک از آمادگی این شهرداری برای زیباسازی فضای مدارس در طول سال تحصیلی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲ 13 September 2015
 هوشنگ احمدی صبح امروز در جلسه ستاد پروژه مهر که با حضور مدیران مدارس و شورای اسلامی دوراهک در دفتر شهرداری دوراهک برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به پایین بودن سرانه مدارس تلاش خواهد شد با همکاری همه دستگاه‌ها و نهادها، شهر را برای آغاز سال تحصیلی جدید آماده‌ سازیم.

شهردار دوراهک هدف از اجرای پروژه مهر را شاداب‌سازی مدارس و ایجاد خاطره‌ای ماندگار برای نخستین روز بازگشایی مدرسه برای دانش‌آموزان عنوان کرد و افزود: شهرداری این شهر آمادگی این را خواهد داشت که در طول سال تحصیلی جدید هرگونه همکاری در راستای زیباسازی فضا، ایجاد روحیه نشاط و شادابی در میان دانش‌آموزان با مدیران مدارس و آموزش‌وپرورش داشته باشد.

وی شهرداری را نهادی فرهنگی و اجتماعی خواند و افزود: همه ما علاوه بر نقش‌های قانونی به لحاظ اخلاقی مدیون مدرسه هستیم و باید همه تلاش خود را برای بهبود این نهاد مهم و اثرگذار در شهر دوراهک به‌کار گیریم.

شهردار دوراهک بابیان اینکه شورا و شهرداری دوراهک جهت ارتقاء و پیشرفت علمی و تربیتی دانش‌آموزان از همه ظرفیت‌های موجود بهره می‌گیرد، افزود: همکاری و تعامل مدیران مدارس با شهردار و شورای شهر نقش مهمی در رفع مشکلات آموزشی دانش‌آموزان و اجرای مطلوب پروژه مهر خواهد داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر دوراهک ضمن تقدیر از حضور مدیران مدارس این شهر گفت: همان‌گونه که فروردین نویدبخش حیات مجدد طبیعت است، مهرماه نیز یادآور شور و شعف و جوشش و کوشش آموزندگان دانش و پرورندگان بینش است.

حسن دوراهکی با تأکید بر برنامه‌ریزی برای آغاز سال تحصیلی 95-94 و اهمیت احداث هنرستان شهید قاسم دوراهکی در این شهر افزود: نصب سیستم‌های امنیتی در برخی از مدارس، عدم وجود متصدی در بعضی از مدارس، نبود فضای کافی برای نمازخانه و عدم توجه به فضای سبز در مدرسه جدیدالتأسیس صبا، کمبود دبیر آموزشی در برخی از مدارس ابتدایی، نبود امکانات سرمایشی در برخی از مدارس آن‌ها داشته باشند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار