مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان بوشهر تصریح کرد: وضعیت ترافیک در تمام محورهای اصلی استان از طریق سامانه تردد شمار آنلاین‌ به‌صورت شبانه روزی نظارت و رصد می‌شوند
کد خبر: ۱۰۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۳ 09 March 2015
تابناک بوشهر : مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی بوشهر از نصب سامانه اعلام وضعیت ترافیکی و شرایط جوی استان بوشهر در محورهای ورودی استان بوشهر خبر داد.

عبدالکریم اخترشناس ظهر روز گذشته در نشست هماهنگی راهداران استان بوشهر برای خدمات‌رسانی در ایام نوروز گفت: این اداره به‌منظور ارتقا سطح ایمنی، نظارت و کنترل در سطح محورهای استان و همچنین انجام به‌موقع و سریع در عملیات راهداری فعالیت‌های گسترده‌ای را برای تعطیلات نوروزی در دست اقدام دارد.

اخترشناس افزود: این اداره تمام تلاش خود را به‌کار خواهد بست تا مسافران نوروزی جاده‌ها در آغاز سال جدید سفری کم‌خطر را تجربه کنند. دو دستگاه تابلو پیام متغیر VMS جدید در محورهای مواصلاتی ورودی استان از سمت استان فارس و خوزستان نصب و بهره‌برداری شد‌‎ه‌اند تا آخرین وضعیت ترافیکی و شرایط جوی استان  در اختیار مسافران ورودی قرار بگیرد و درصد سطح ایمنی سفر افزایش یابد.

مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان بوشهر تصریح کرد: وضعیت ترافیک در تمام  محورهای اصلی استان از طریق سامانه تردد شمار آنلاین‌ به‌صورت شبانه روزی نظارت و رصد می‌شوند و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و شرایط جوی راه‌ها با شماره‌های شبانه‌روزی مرکز مدیریت راه‌ها 09177714444 و سامانه گویا 141 تماس بگیرند.
منبع: تابناک
برچسب ها: راهداری بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار