معاون فرمانداردیلم:
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دیلم گفت: تاکنون 19 سمن ( سازمان های مردم نهاد) در این شهرستان ثبت شده و هفت سمن دیگر نیز در حال تشکیل پرونده هستند.
کد خبر: ۱۰۱۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵ 26 September 2015
تابناک بوشهر: فرمانداری دیلم کریم علی حسینی شنبه در جمع مسوولان این شهرستان افزود: برای توانمندسازی سمن ها باید آنها را در انجام فعالیت ها و ورود به مباحث مختلف حمایت کنیم.

وی گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی موقعیت و بستر خوبی برای توانمند سازی این سازمانها به شمار می آید.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دیلم با بیان اینکه دولت تدبیر و امید از سازمان های مردم نهاد حمایت جدی می کند، افزود: دولت یازدهم در واگذاری امور به مردم، اجرای صحیح اصل 44 قانون اساسی و کاهش تصدی گری مصمم بوده و از هر تلاشی برای آماده سازی شرایط حضور مردم در عرصه های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی دریغ نخواهد کرد.

وی بیان کرد: حمایت از توسعه کمی و کیفی سازمان های مردم نهاد نقش مهمی در تسهیل مشارکت مردم در عرصه های مختلف اجتماعی دارد.

علی حسنی بر لزوم کارآمدی سازمان های مردم در جامعه تاکید کرد و گفت: هم اینک سازمانهای مردم نهاد نه تنها نقش توسعه ای در جامعه دارند، بلکه در راستای اهداف دیگر مانند توسعه فرهنگ مشارکتی و یا به عنوان چشم ناظر مردم بر عملکرد دستگاههای اجرائی عمل می کنند که می تواند منجر به ارتقای شفافیت، مسوولیت پذیری و پاسخگویی در سیستم اجرایی شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار