نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجوز احداث بیمارستان تأمین اجتماعی شهرستان دشتی صادر شده و پس از مکان‌یابی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۱۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱ 26 September 2015
تابناک بوشهر: حجت‌الاسلام سیدمحمدمهدی پور فاطمی ظهر امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان زینبیه خورموج گفت: انصافاً  تحولاتی که در بیمارستان زینبیه خورموج صورت گرفته، نسبت به قبل قابل مقایسه نیست که جا دارد از تلاش مجموعه بهداشت و درمان دشتی تشکر کنم.

وی با قدردانی از تخصیص اعتبار توسط فرماندار دشتی به بیمارستان زینبیه خورموج افزود: دغدغه وزیر بهداشت، استاندار بوشهر، دانشگاه علوم پزشکی رفع مشکلات بهداشتی است که امروز شاهد تحول خوبی در بخش‌های مختلف تنها بیمارستان دشتی هستیم.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان خورموج اضافه می‌شود، خاطرنشان کرد: مشکل سی‌تی‌اسکن این بیمارستان نیز حل خواهد شد، تجهیزات جدید نیز با 2 میلیارد تومان خریداری و تحویل بیمارستان شده است و هدف اصلی کیفیت‌بخشی به مجموعه بیمارستان است.

وی در پاسخ به سوالی در مورد زمان خرید دستگاه سی‌تی‌اسکن افزود: این کار توسط هیئت‌امنا دانشگاه علوم پزشکی در حال انجام است و پیگیر هستیم تا درسال جاری محقق شود.

پور فاطمی یادآور شد: مجوز احداث بیمارستان تأمین اجتماعی شهرستان دشتی صادر شده و پس از مکان‌یابی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مسیر محمدآباد تا مل‌گاودان حادثه‌خیز است، امسال دوطرفه خواهد شد تا شاهد تصادف در این مسیر نباشیم.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در ارتباط با راه مواصلاتی زائر عباسی دشتی به خور شهاب گفت: برای اجرای مسیر زائر عباسی در شهرستان دشتی به خور شهاب تنگستان  اعتبار لازم گذاشته شده و اعتبارات ملی را نیز جذب خواهیم کرد و با فرمانداران دشتی و تنگستان در حال همکاری هستیم تا بتوانیم پیمانکاری که قادر باشد این پروژه را سروسامان دهد، شناسایی کنیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار