نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر :
براساس اظهار نظر مدیر حج و زیارت حجاج کاروان های این استان جزء کشته های حادثه منا نیستند./ممکن است برخی از حجاج بوشهری در حادثه منا کشته شده باشند اما مربوط به حجاجی است که از سایر استان ها از جمله فارس اعزام شده اند اما اطلاعات دقیقی هنوز در این زمینه وجود ندارد.
کد خبر: ۱۰۱۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰ 27 September 2015
تابناک بوشهر: آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در تماس تلفنی با رنجبر مدیر حج و زیارت استان بوشهر وی اظهار کرد که یکی از حجاج بوشهری در ریاض پیدا شده و حال عمومیش نیز خوب است.

وی یادآورشد:شش نفر باقیمانده از حجاج مفقودی کاروان های استان بوشهر نیز در بین کشته شده ها نیستند.

امام جمعه بوشهر اظهارداشت: ممکن است برخی از حجاج بوشهری در حادثه منا کشته شده باشند اما مربوط به حجاجی است که از سایر استان ها از جمله فارس اعزام شده اند اما اطلاعات دقیقی هنوز در این زمینه وجود ندارد.

سازمان حج و زیارت جمعه شب اسامی 366 تن از مفقودان ایرانی حادثه منا را اعلام کرده بود که نام هفت زائر استان بوشهر در بین آنها وجود داشت.

براساس اعلام سازمان حج و زیارت، اسامی غلام حسین بارانی، علی گمارلو و خلیل فرح هر سه از شهرستان کنگان، محمد کامل از جم و و حسین عیوضی از تنگستان از اعضای کاروان 16133 به مدیریت رسول میگلی نژاد جزء زائران مفقود شده استان بوشهر در حادثه منا در مکه مکرمه بودند.

همچنین از کاروان 16011به مدیریت محمد عبدالهی مربوط به اهل تسنن نیز عبدالرحمن لطیفی از کنگان و عبدالعزیز نساج از عسلویه استان بوشهر از دیگر مفقودان حادثه منا اعلام شده بودند.

براساس این گزارش، جانشین مدیر حج و زیارت استان بوشهر در آمارهای اولیه مفقود شدن 9 نفر از زائران استان بوشهر را اعلام کرده بود که پیش از ظهر جمعه اعلام شد دو تن از زائران استان به نام های محمد عبداللهی و محمد علی پور از کاروان عبدالرسول میگلی نژاد پیدا شده اند.

امسال 794 زائر از استان بوشهر درقالب شش کاروان بیستم، بیست ویکم و بیست و دوم شهریور از استان بوشهر به سفر حج تمتع اعزام شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار