نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات دهیاران این شهرستان در سال جاری از محل ارزش افزوده و آلایندگی بیش از چهار برابر رشد خواهد داشت.
کد خبر: ۱۰۲۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵ 28 September 2015
تابناک بوشهر: حجت‌الاسلام سید محمد مهدی پور فاطمی صبح دوشنبه در جمع دهیاران بخش مرکزی شهرستان دشتی اظهار داشت: در سال گذشته با عنایت فرماندار و پیگیرهای صورت گرفته اعتبارات خوبی به عمران روستاها اختصاص یافته است.

وی افزود: طرح جامع دهیاران در مجلس شورای اسلامی در مراحل پایانی است که به زودی به صحن می آید که انشالله تصویب خواهد شد.

پور فاطمی بیان کرد: اخیرا نیز نشستی با مدیر عامل صندوق کارآفرینی و امید کشور داشته‌ام که تمامی صنایع دستی نظیر عبابافی و گلیم‌بافی در این شهرستان احیا خواهد شد و برای کسانی که می‌خواهند به این صنعت ادامه دهند بین ۱۰۰تا ۱۵۰ میلیون تومان تعلق خواهد گرفت.

وی همچنین از عنایت دولت تدبیر و امید و استاندار بوشهر در خصوص تغییر مبلمان شهری و روستایی تقدیر کرد و یادآور شد: با اختصاص اعتبارات لازم هم اکنون تحول خوبی در شهرها و روستاها می بینیم ولی هنوز کافی نیست و باید بیشتر تلاش شود.

پورفاطمی در خصوص راه‌های شهرستان نیز گفت: در هفته دولت امسال عملیات اجرایی تعریض محور راه خورموج به لاور و قطعه دوم خروجی خورموج به سمت کنگان آغاز شد و چندین راه دیگر نیز به بهره‌برداری رسیده که همین عوامل باعث کاهش تصادفات جاده‌ای شده است.

وی از اختصاص ۲۰ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات بیمارستان زینبیه خبر داد و تصریح کرد: دولت تدبیر و امید توجه خوبی به بخش سلامت داشته و توانسته رضایت‌مندی خوبی در بین مردم ایجاد کند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار