پیش از این دو حاجی دیگر استان به نام های محمد خندان (که با کاروان های فارس به حج رفته بود) و علی گمارلو (ساکن روستای شیرینو در کنگان) در لیست جانباختگان قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۳۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱ 30 September 2015
تابناک بوشهر: جسد محمد کامل از زائران استان بوشهر که در فاجعه منا مفقود شده بود، شناسایی و تحویل ایران شد.

به گزارش خلیج فارس؛ وی که اهل شهرستان جم می باشد، به همراه کاروان 16133 به مدیریت عبدالرسول میگلی نژاد به حج تمتع عزیمت کرده بود.

پیش از این دو حاجی دیگر استان هم در لیست جانباختگان فاجعه منا قرار گرفته بودند؛ نخست محمد خندان (زائر جمی که با کاروان های فارس به حج رفته بود) و علی گمارلو (ساکن روستای شیرینو در کنگان).

با این حال هنوز خبری از 4 زائر مفقود دیگر استان در دست نیست. (علی فرخ از دیر، حسین عیوضی از اهرم، عبدالرحمن لطیفی از اهل سنت گناوه و عبدالعزیز نساج از اهل سنت خارگ)

براساس اعلام سازمان حج و زیارت، جانباختگان ایرانی فاجعه منا به 239 نفر افزایش و شمار مفقودان به 246 تن کاهش یافته ولی هنوز 27 زائر ایرانی مجروح و بستری اند.

پیش تر شمار کشته‌شدگان این فاجعه حدود 2700 تن از 22 کشور جهان اعلام شده بود ولی عصر سه شنبه وزارت بهداشت عربستان رسما از مرگ 4 هزار نفر در این فاجعه خبر داد، ولی ساعتی بعد که واقعیت برملا شد، خبر را از سایت وزارت بهداشت حذف کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار