رئیس تربیت بدنی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد
رئیس تربیت بدنی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از توسعه امکانات ورزشی در پارس جنوبی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶ 01 October 2015
تابناک بوشهر: حسین نیک‌فرجاد دیروز در جلسه مشترک با مسئولین ورزش شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس جنوبی اظهار داشت: گسترش فعالیت‌های ورزشی و تفریحات سالم امری مهم در جامعه است و امیدواریم این مهم نهادینه شود.

رئیس تربیت بدنی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان مطالبی در زمینه ورزش همگانی و توجه به 2 فاکتور سلامت جسمانی و نشاط روحی روانی به عنوان اهداف ورزش، توضیحاتی در زمینه فاکتورهای وابسته به سلامت را برای شرکت کنندگان بیان کرد.

نیک‌فرجاد از توسعه امکانات ورزشی در پارس جنوبی خبر داد و خاطر نشان کرد: افزایش امکانات و تجهیزات ورزشی در شرکت‌ها و مجتمع‌های پارس جنوبی مورد تاکید قرار دارد.

رئیس مرکز سلامت کار پازارگاد، نیز هدف از برگزاری این نشست را توسعه ورزش همگانی در منطقه پارس عسلویه عنوان کرد و گزارشی از نتایج معاینات طب صنعتی کارکنان و مدیران پتروشیمی‌های منطقه پارس عسلویه ارائه داد.

علی مرتضوی گفت: ریسک فاکتورهای اضافه وزن و چاقی در معاینات طب صنعتی کارکنان و مدیران پتروشیمی‌های عسلویه در سال 93 نسبت به سال 92 افزایش یافته که اصلی‌ترین عوامل آن نداشتن فعالیت بدنی کافی و الگوهای تغذیه‌ای نامناسب است.

وی ارتقای سلامت جسمی را یکی از ثمرات ورزش دانست و افزود: عملیاتی شدن برنامه‌های تربیت بدنی در منطقه پارس جنوبی  منوط به همکاری همه مسئولان تربیت بدنی در این پتروشیمی‌ها است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار