بخشدار آبپخش از اجرای طرح ضربتی تشدید نظارت بر مراکز عرضه مواد غذایی و بهداشتی در آبپخش خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹ 05 October 2015
تابناک بوشهر: پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان بهداشتی دشتستان و آبپخش طرح ضربت تشدید نظارت بر مراکز عرضه مواد غذایی و بهداشتی در آبپخش اجرا شد.

بخشدار آبپخش در حاشیه این طرح در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: توسعه بهداشتی آبپخش از رویکردهایی است که طی ماه‌های اخیر به آن توجه داشته‌ایم و در این راستا اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است.

علی مردانلو اظهار داشت:‌ صیانت از حقوق بهداشتی شهروندان را یکی از رسالت‌های مهم کاری خود می‌دانیم و در راستای استیفای حقوق بهداشتی شهروندان از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده می‌کنیم.

وی افزود: نظارت مستمر بر واحدهای عرضه‌‌کننده مواد غذایی و بهداشتی از مسائلی است که به آن توجه داده‌ایم و با افرادی که سلامت مردم را به مخاطره می‌اندازند با جدیت برخورد خواهیم کرد.

رئیس شورای بهداشتی بخش آبپخش بیان داشت: در آبپخش 900 واحد صنفی مشغول به ارائه خدمات هستند و 250 مورد آنها در زمینه عرضه مواد غذایی بهداشتی فعالیت دارند.

مردانلو عنوان کرد: این طرح با حضور چهار تیم کارشناسی بهداشت محیط شهرستان دشتستان در سطح شهر اجرا شد و مواد غذایی مشکوک به فساد از نظر رنگ،‌ بو،‌ طعم و تاریخ مصرف جمع‌آوری گردید.

وی افزود: بر اساس برآوردهای اولیه قریب به یک تن مواد غذایی فاسد در قالب طرح ضربت تشدید نظارت بر واحدهای عرضه کننده مواد غذایی و بهداشتی آبپخش جمع‌آوری شده است.

در پایان این طرح با حضور مسئولان آبپخش و جمعی از شهروندان مواد غذایی فاسد جمع‌آوری شده امحا شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار