نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: طی سال‌های اخیر وضعیت امنیت در استان بوشهر همواره ارتقا یافته است.
کد خبر: ۱۰۶۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲ 05 October 2015
تابناک بوشهر:  آیت‎الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر دوشنبه در نشست با فرماندهان انتظامی استان بوشهر با اشاره به اهمیت امنیت، اظهار داشت: امنیت و آرامش یکی از مهمترین نیازهای بشریت است.

وی وضعیت امنیت استان بوشهر را مطلوب توصیف کرد و ادامه داد: مردم نیز نقش مهمی در بهبود وضعیت امنیتی دارد و در استان بوشهر شاهد همکاری خوب مردم برای ایجاد و بهبود امنیت هستیم.

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: مردم استان بوشهر مردمی ولایت‌مدار و دین‌دار هستند و همواره همکاری خوبی در تامین امنیت دارند و این موضوع باعث شده تا استان دارای وضعیت خوبی در زمینه امنیت باشد.

وی با اشاره به مرزهای طولانی استان بوشهر با خلیج فارس به عنوان یکی از مهمترین آبراه‌های بین‌المللی، بیان کرد: استان بوشهر بیش از ۹۰۰ کیلومتر مرز آبی دارد و این موضوع موقعیت استان بوشهر را بسیار حساس کرده است.

آیت‌الله صفایی بوشهری اضافه کرد: وجود صنایع عظیم نفت و گاز و پتروشیمی در استان بوشهر باعث شده است تا این استان به عنوان قطب اقتصادی و انرژی کشور محسوب شود.

وی با اشاره به ارتقای شاخص‌های امنیتی استان بوشهر در سال‌های اخیر، تصریح کرد: در سه سال اخیر شاهد کاهش جرایم خشن و افزایش کشفیات جرایم و دستگیری مجرمان هستیم که بیانگر عملکرد مطلوب نیروی انتظامی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، نقش نیروی انتظامی در تامین امنیت را بسیار حائز اهمیت خواند و گفت: در صورتی که امنیت مطلوبی وجود نداشته باشد، برقراری امنیت با مشکل مواجه می‌شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار