رئیس پایانه نفتی خارگ از انجام بیش از ٨ میلیون و ٥٥٧ هزار و ٦٨٤ نفرساعت کار بدون حادثه در یک‌سال گذشته در شرکت پایانه‌های نفتی ایران خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹ 07 October 2015
تابناک بوشهر: عباس اسدروز با بیان این مطلب گفت: انجام هشت میلیون و ٥٥٧ هزار و ٦٨٤ نفرساعت کار بدون حادثه در شرکت پایانه‌های نفتی ایران نشان از بلوغ علمی کارکنان و ارائه آموزش‌های هدفمند به منظور مقابله با سوانح و کاهش آمار مخاطرات شایع در صنعت است.

 به گزارش تابناک بوشهر به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، وی توانایی کارکنان شرکت پایانه‌های نفتی ایران را در اجرای عملیات ایمن بسیار بالا دانست و تاکید کرد: پهلودهی و جداسازی نفتکش‌ها در بالاترین سطح استانداردهای بین‌المللی و عملیات تعویض و ترمیم بیش از دو هزار و ٨٠٠ متر خطوط لوله انتقال مواد نفتی در تاسیسات صنعتی و باراندازهای صادراتی جزیره خارگ از مهمترین اقدامات انجام شده در این شرکت است که خوشبختانه همه این عملیات، بدون ثبت هیچگونه حادثه ای به انجام رسیده است.

رئیس پایانه نفتی خارگ از برگزاری بیش از ١٤ هزار و ٤٦٢ نفر ساعت دوره آموزشی مرتبط با اچ‌اس‌ای در شرکت پایانه‌های نفتی ایران خبر داد و تصریح کرد: ثبت بیش از ٨ میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه در یک سال گذشته نشان از دانش و مهارت کارکنان و اثربخشی دوره های آموزشی داشته است.

اسدروز یادآور شد: برای امسال نیز ٢٤ عنوان دوره آموزشی پیش‌بینی شده که همه این دوره‌ها مطابق با برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان سال برگزار می‌شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار