در همایش پیشگیری از اعتیاد با رویکرد اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر دشتی اسماعیل خانی از توابع بخش آبپخش شهرستان دشتستان بعنوان نخستین روستای پاک و عاری از مواد مخدر استان بوشهر معرفی شد.
کد خبر: ۱۰۸۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷ 08 October 2015
تابناک بوشهر: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر روز پنجشنبه در این همایش گفت: براساس تحقیقات محلی و انتظامی و بررسی های انجام شده روستای دشتی اسماعیل خانی با جمعیت قابل توجه 800 نفری از بخش آبپخش دشتستان بعنوان اولین روستای پاک و عاری از مواد مخدر شناسایی شد.

ارسطو ترکمان منش افزود: این روستا علیرغم وجود نقاط آلوده در اطراف و اکناف خود توانسته است از این معضل عصر هزاره سوم که جهان با آن درگیر است پاک بماند.

وی افزود: مردم متدین، پویا و فرهیخته این روستا بخوبی این معضل اجتماعی خانمانسوز را شناخته و با اراده قوی توانسته اند خود و فرزندانشان را از این بلا مصون بدارند.

ترکمان منش یادآورشد: تجربیات و نقطه نظرات اهالی، شورای اسلامی، دهیاری، عالم مستقر و معتمدین و ریش سفیدان این روستا می تواند برای فعالان مبارزه با مواد مخدر و مردم استان قابل استفاده باشد.

به گزارش ایرنا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر نیز با تاکید بر ضرورت اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدرگفت: فعالیت های مردم محور و اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر از اقدام های ارزشمندی است که باید به آن توجه شود .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار