بخشدار مرکزی دشتی عنوان کرد
بخشدار مرکزی دشتی گفت: طرح هادی در 100 درصد روستاهایی که دارای دهیاری هستند، انجام‌ شده است.
کد خبر: ۱۰۹۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹ 10 October 2015
تابناک بوشهر: احسان رزمی‌نیا در دشتی اظهار داشت: کارگاه آموزشی دهیاران برگزار و بعد از ایام محرم از تمام دهیاران آزمون به عمل می‌آید و نتایج آن را به دفتر امور سیاسی و روستایی استانداری ارسال خواهد شد.

بخشدار مرکزی دشتی افزود: چنانچه مشکلاتی در روستاها وجود دارد، دهیاران باید با تعامل با اعضای شوراهای اسلامی آن را حل‌وفصل کنند.

وی بابیان اینکه تلاش دهیاران باید حرکت به جلو باشد، ادامه داد: اگر اثبات شود دهیاری خلاف مقررات عمل کند و یا به وظایفی که بر عهده وی گذاشته‌شده عمل نمی‌کند، اولین جایی که باید پاسخگو باشد، شوراست.

رزمی‌نیا از اتحاد بین شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی با دهیاران تقدیر و اضافه کرد: از دهیاری و شورای اسلامی روستای بحیری که برای برگزاری مسابقات فجر امید تلاش می‌کنند تشکر ویژه می‌نمایم.

وی افزود: در کمیته برنامه‌ریزی فرمانداری دشتی اعتبارات خوبی به بخش مرکزی اختصاص‌یافته است که اجرای 90 درصد پروژه‌ها در این اعتبارات گنجانده‌شده است.

رزمی نیا یادآور شد: می‌پذیرم که در برخی روستاها در این دوره کار انجام‌نشده، اما تلاش ما این است تا پروژه‌ها و اعتبارات به‌صورت مساوی و با عدالت توزیع شود.

بخشدار مرکزی دشتی تأکید کرد: با توجه به اینکه شهرستان دشتی دارای سابقه علم پروری، ادب، فرهنگ، شعر و شروه و... است، ورودی هر روستا با المان بزرگان که معرف تاریخ روستاست باید ساماندهی شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار