اگر چه بازار مسکن در رکود به سر می‌برد و همین موضوع قیمت‌ مسکن در برخی مناطق شهر را کاهش داده است،‌ همچنان خانه‌های میلیاردی برای فروش آگهی می‌شوند.
کد خبر: ۱۰۹۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰ 11 October 2015
تابناک بوشهر: نگاهی به آگهی فروش خانه‌هایی که قیمت‌ آنها چند میلیارد تومان است نشان می‌دهد که احتمالا برای آنها مشتری وجود دارد.

به گزارش آنا، بر اساس یکی از این آگهی‌ها،‌ یک آپارتمان مسکونی با متراژ 421 متر و سوئیت مهمان در زعفرانیه متری 25 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این واحد دارای آشپزخانه جزیره‌ای، 97 متر تراس سبز، 5 خواب مستر با متریال دست‌ساز فرانسوی، لابی شیشه‌ای، 6 پارکینگ، سالن اجتماعات، سینما، زمین تنیس و بولینگ، آبشار و برکه، نورپردازی سواروسکی و استخر 4 فصل است.

تا طبقات هشتم این ساختمان متراژ واحدها 400 متر و هر متر 25 میلیون تومان به فروش می‌رسد. به ازای هر افزایش طبقه 4 درصد بر قیمت افزوده می‌شود، به طوری که هر متر مربع واحد 800 متری طبقه یازدهم 36 میلیون تومان قیمت دارد و 28.8 میلیارد تومان فروخته می‌شود.

همچنین هر متر آپارتمان 820 متری در طبقه 21 منطقه یک آپارتمان در فرمانیه همراه با تراس بدون مشرف با سقف 5 متری سنگ‌های برزیلی، 5 لاین آسانسور، زمین اسکواش، تنیس و بولینگ، لابی 2 هزار و 200 متری، یک هزار و 500 متری باغ عمودی و 15 هزار متر زمین مشجر 30 میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت کل این واحد مسکونی 24.6 میلیارد تومان است.

یک واحد آپارتمان 360 متری تک واحدی نیز در طبقه اول منطقه صاحبقرانیه به همراه 3 پارکینگ سندی، درب صدف‌ کوب و دیوارهای ابریشمی متری 25 میلیون تومان فروخته می‌شود. قیمت این واحد مسکونی 9 میلیارد تومان است.

هر متر مربع واحد مسکونی در منطقه فرشته نیز با متراژ 330 متر همراه با سوئیت مجزا و سند تفکیکی مشرف به 10 هزار متر مربع باغ، تراس بدون مشرف، لابی با سقف 7 متر و سالن‌های چند منظوره 28 میلیون تومان است. قیمت این واحد مسکونی 9.24 میلیارد تومان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار