معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: باید در راستای اجرای یک انتخابات پرشور و پویا تشکل‎های سیاسی و احزاب فعال شوند و با آنان برخورد یکسان و سازمان‎های مردم نهاد نیز تقویت شود.
کد خبر: ۱۱۳۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱ 17 October 2015
تابناک بوشهر: فتح الله حقیقی صبح امروز در همایش آموزشی فرمانداران کشور در بوشهر با تسلیت ماه محرم الحرام اظهار داشت: مهم‎ترین رسالت و وظیفه ما دولت مردان در امسال برگزاری انتخاباتی باشکوه است.
 
وی افزود: انتخابات باید سالم، رقابتی، مشارکت مردمی و در امنیت کامل برگزار شود تا به مردم اطمینان دهیم که قانون در تمامی مراحل جاری است و آرای آنان را تقدیم خودشان می‌شود.
 
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر،  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: باید در راستای اجرای یک انتخابات پرشور و پویا تشکل‎های سیاسی و احزاب فعال شوند و با آنان برخورد یکسان و سازمان‎های مردم نهاد نیز تقویت شود.
 
حقیقی با اشاره به اینکه باید از توان فضای مجازی و ارتباط با رسانه‎ها استفاده کرد، عنوان کرد: همچنین دانشجو و دانشگاه‎هیان تماشاچی نباشند و در کنار آن نیز باید به مسائل و مشکلات آنان رسیدگی شود.
 
وی گفت: در استان بوشهر آسیب شناسی و طراحی لازم برای 10 مرحله انتخابات امسال صورت گرفته و در دست اجرا است.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه امیدواریم انتخابات امسال به ارتقا همدلی و همزبانی منجر شود، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی و عبور از گردنه های سخت همه در سایه همدلی و همزبانی بوده است.
 
وی با اشاره به اینکه استان بوشهر جوان‌ترین استان در کشور است، افزود: بیش از 68 درصد جمعیت استان در شهرها و 32 درصد در روستاها سکونت دارند.
 
معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه این استان طولانی‌ترین مرز دریایی با خلیج فارس دارد، بیان کرد: طول نوار ساحلی استان بوشهر 937 کیلومتر بوده که با کشورهای مختلف حوزه خلیج فارس همسایه است.
 
حقیقی با بیان اینکه این استان در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی نقش مهم و تاثیرگذاری داشته است، افزود: در هشت سال دفاع مقدس مردم استان بوشهر در دفاع از کیان این کشور تلاش بی بدیل داشتند که 2 هزار 98 شهید، 6 هزار 18 جانباز و 442 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: رزمندگان استان بوشهر در دفاع از آبراه خلیج فارس تلاش بی شائبه‌ای داشته‎اند به گونه‎ای که در نبرد مستقیم با آمریکا نام خود را در عرصه استکبار ستیزی جاودان ساخته‌اند که شهید مهدوی شهید شاخص کشوری متعلق به این استان است.
 
وی با اشاره به اینکه تاکنون چندین تشکل و احزاب سیاسی در استان بوشهر به ثبت رسیده است، گفت: در این راستا 65 سازمان مردم نهاد راه‎اندازی شده که این سازمان‎ها روبه افزایش است.
 
حقیقی مشارکت مردم استان بوشهر را در انتخابات مورد اشاره قرار داد و گفت: در آخرین انتخابات 84 درصد مردم استان بوشهر در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده‎اند که بالاترین رقم در کشور را به خود اختصاص داده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار