شهردار بوشهر:
شهردار بوشهر به تلاش شهرداری برای این مطلب که سرعتگيرها در شهر کاهش پیدا کند و شهروندان با فرهنگسازی خودشان سرعت مجاز را رعايت كنند اشاره کرد./ امیدوارم که با برنامه ریزی که با دوستان راهنمایی رانندگی به عمل می آید، حداكثر سرعت مجاز در خيابان ها و معابر شهري بوشهر نهايتا ۶۰ كيلومتر باشد.
کد خبر: ۱۱۹۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲ 28 October 2015
تابناک بوشهر: شهردار بوشهر اظهار داشت امیدوارم شاهد این باشیم که حداكثر سرعت مجاز در خيابان ها و معابر شهري بوشهر نهايتا ۶۰ كيلومتر باشد. 

شهردار ميگلي نژاد در جلسه ملاقات مردمی این هفته در پاسخ به شهروندی که از وضعیت سرعتگیرهای شهر بوشهر گلایه می کرد  ابراز داشت: با توجه به فرهنگ ديرپاي شهر نشيني در بوشهر و با توجه به همكاري مردم در اداره شهر، تلاش ما اين است كه از تعداد سرعتگيرها كم كنيم و با فرهنگسازی اقدامی صورت بگیرد كه مردم خودشان سرعت مجاز را رعايت كنند.

شهردار مركز استان به اين شهروند بوشهري گفت: امیدوارم که با برنامه ریزی که با دوستان راهنمایی رانندگی به عمل می آید، حداكثر سرعت مجاز در خيابان ها و معابر شهري بوشهر نهايتا ۶۰ كيلومتر باشد.

وی تاکید کرد : با اين كار ايمني شهر و شهروندي ارتقا پيدا مي كند و مردم با آسودگي بيشتر مي توانند در خيابان ها و معابر شهري تردد كنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار