معاون استاندار بوشهر:
معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: توسعه زیرساخت‌های ورزشی، گسترش برنامه‌‎های ورزشی، تجلیل از ورزشکاران مدال‌آور و برگزاری المپیاد ورزشی بانوان اولویت‌های برنامه امسال است.
کد خبر: ۱۲۳۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵ 03 November 2015
تابناک بوشهر: فتح‌الله حقیقی صبح امروز در مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای بوشهر با بیان اینکه توجه به ورزش در جوامع از ضروریات شده اظهار داشت: ورزش در دنیای امروز علم شده است و جوانان برای توفیق زندگی خود در ابعاد مختلف باید ورزش را جدی بگیرند.

وی با تاکید بر توجه به ورزش در همه عرصه‌ها افزود: جوانان و نوجوانان نباید به بهانه درس خواندن و مسائل اجتماعی از ورزش فاصله بگیرند و غفلت کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه زیرساخت‌های ورزشی در استان بوشهر افزایش یافته است تصریح کرد: نگاه علمی استاندار بوشهر به امر ورزش سبب شده که با برنامه‌ریزی انجام شده تمام روستاهای بالای یک‌هزار نفر جمعیت استان دارای زمین مینی فوتبال شوند که اکنون 75 زمین با تجهیزات و روشنایی کامل راه‌اندازی شده است.

حقیقی از اجرای طرح مینی فوتبال در روستاهای بالای 500 نفر خبرداد و گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده در این روستاها تا دهه فجر زمین مینی فوتبال ساخته می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح یاد شده در محلات مختلف شهری استان گفت: به ازای هر 5 هزار خانوار شهری در محلات شهرهای استان بوشهر زمین مینی فوتبال ساخته می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر از افزایش سرانه ورزشی در استان خبر داد و بیان کرد: با اجرای این طرح سرانه ورزشی افزایش می‌یاید و به یک متر و 14 سانتی مترمربع می‌رسد.

حقیقی با اشاره به اینکه مسابقات فوتبال جام امید در زمین‌های مینی فوتبال استان بوشهر آغاز شده تصریح کرد: پس از این بازی‌ها که در زمین‌های مینی فوتبال برگزار می‌شود با بهره‌برداری از زمین‌های در حال ساخت مسابقات جام رمضان در این فضاهای ورزشی آغاز می‌‎شود.

وی توسعه ورزشی‌های همگانی، پیاده‌روی، کوه‌پیمایی و دو و میدانی را مورد اشاره قرار داد و افزود: امسال توسعه زیرساخت‌های ورزشی، گسترش برنامه‌‎های ورزشی، تجلیل از ورزشکاران مدال‌آور و برگزاری المپیاد ورزشی بانوان اولویت‌های برنامه امسال است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار