برای این منظور 45 میلیارد ریال در نظر گرفته شده و در آینده‌ای نزدیک عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹ 11 March 2015
تابناک بوشهر: فرماندار عسلویه از تخصیص 45 میلیارد ریال برای احداث 2 معلم‌سرا در این شهرستان خبر داد.
حسن اسماعیلی در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با تاکید بر جایگاه والای آموزش و پرورش در روند پیشرفت و توسعه کشور، به درصد اعتبارات تخصیص یافته به امر آموزش و پرورش شهرستان عسلویه در سال 93 اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای به امر آموزش و پرورش دارد و یکی از اولویت‌های نخست در شهرستان، بحث آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه ما باید در حوزه آموزش و پرورش به‌سوی استفاده از مشارکت‌های مردمی به پیش برویم، تصریح کرد: در قانون شورای آموزش و پرورش به موضوع بهره‌گیری از تمام منابع و امکانات تاکید شده است.

فرماندار عسلویه در بخش دیگری از سخنانش با اعلام این مطلب که معلم از ارج و قرب الهی برخوردار است و باید این جایگاه در جامعه شناسانده شود، خاطرنشان کرد: برای بزرگداشت هفته معلم برنامه‌های مناسب و در خور شأن و جایگاه معلمان اجرا شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان از وجود تعدادی از مدارس شهرستان برای پذیرایی و اسکان میهمانان نوروزی خبر داد و ابراز امیدواری کرد با همکاری همه دستگاه‌ها در تعطیلات نوروزی شاهد خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران باشیم.

اسماعیلی با بیان اینکه اعتبار ویژه‌ای برای احداث دو معلم‌سرا در شهر عسلویه و نخل تقی در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: برای این منظور 45 میلیارد ریال در نظر گرفته شده و در آینده‌ای نزدیک عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
برچسب ها: عسلویه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار