نماینده ولی فقیه در استان ؛
امام جمعه بوشهر بنیاد شهید را رابط امانتدار و صدیق نظام و خانواده شهدا دانست و افزود: هر چقدر بنیاد شهید موفق‌تر باشد ارتباط خانواده شهدا با نظام دقیق‌تر، عمیق‌تر و مؤثرتر است.
کد خبر: ۱۹۷۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹ 14 March 2016
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مقبره شهدا مدرسه است و باید به مراکز فرهنگی و قطب فرهنگی تبدیل شوند.

 آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری در نشست با مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر ضمن تسلیت ایام شهادت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت سالروز تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های حمایتی و خدماتی در سطح ایران است که به بهترین خانواده‌ها و معظم‌ترین شخصیت‌های ایران خدمت می‌کند.

وی تصریح کرد: بنیاد شهید دستگاهی است که آمده اندکی جای خالی عزیزی در یک خانواده را پر کند و سرافرازی بزرگی که آن خانواده توسط شهادت عزیزش به‌دست آورده را پایدار بدارد.

صفایی بوشهری با بیان اینکه خدمت به خانواده شهدا، خدمت به اسلام، انقلاب و آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی است، بیان کرد: خدمت به خانواده های شهدا یعنی زنده نگه‌داشتن تمامی آرمان‌ها و ارزش‌هایی که شهدا در راستای تحقق آن به شهادت رسیده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر این نهاد از سالم‌ترین نهادهای انقلاب است، خاطرنشان کرد: بنیاد شهید، بنیاد انقلاب و اسلام و یکی از سالم‌ترین و کارآمدترین دستگاه‌های موجود در انقلاب اسلامی ایران است.

امام جمعه بوشهر بنیاد شهید را رابط امانتدار و صدیق نظام و خانواده شهدا دانست و افزود: هر چقدر بنیاد شهید موفق‌تر باشد ارتباط خانواده شهدا با نظام دقیق‌تر، عمیق‌تر و مؤثرتر است.

صفایی بوشهری تاکید کرد: بنیاد شهید سفیر نظام اسلامی در خانواده شهدا است و این مقام بسیار بزرگی است.

وی  ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در بنیاد شهید استان بوشهر از کارهای بزرگ صورت گرفته در این زمینه در استان ابراز خوشحالی و رضایت کردند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه در استان بوشهر باید زیرساخت‌ها در زمینه برنامه‌های فرهنگی شهدا توسعه پیدا کند، افزود: مقبره شهدا مدرسه است و باید به مراکز فرهنگی و قطب فرهنگی تبدیل شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار