فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه:
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: امروز در همه حوزه های دریایی، فضایی و دفاعی و با انواع هواپیماهای شناسایی، راهداری و ایستگاه های شنودی در محدوده خلیج فارس فعالیت بیگانگان رصد می شود.
کد خبر: ۱۹۷۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲ 14 March 2016
سردار علی رزمجو روز جمعه در رزمایش الی بیت المقدس در دشتستان افزود: استان بوشهر در خط ویژه دریایی ایران یعنی آبهای نیلگون خلیج فارس قرار دارد و روزانه با بیگانگان و در راس آن آمریکا دست و پنجه نرم می کند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه افزود: در واقع جزایر سواحلی استان بوشهر به یک دژ شکست ناپذیر برای حراست و دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی تبدیل شده است.

وی گفت:بسیج یکی از ارکان مهم ایجاد وحدت ملی و نقش آفرین در تامین امنیت داخلی و مرزهای جغرافیایی به شمار می رود.

سردار رزمجو تصریح کرد:حضور بسیج درعرصه های مختلف دفاع همه جانبه از دستاوردهای انقلاب اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی یادآورشد: در رزمایش الی بیت المقدس، بسیجیان شهرستان دشتستان ثابت کردند که بسیج حضور همه جانبه و آمادگی کامل برای دفاع از انقلاب اسلامی دارد.

رزمجو گفت: امروز اقشار مختلف مردم، آموزش های لازم عمومی و تخصصی را توسط نواحی و حوزه های مقاومت بسیج فراگرفته اند و آمادگی لازم در مقابل تهدیدهای دشمنان را دارند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه افزود: استان بوشهر به دریای خروشان بسیج وصل است و مردم این استان در جزایر و سواحل خلیج فارس همانند دوران دفاع مقدس از این مرزو بوم دفاع می کنند.

وی یادآورشد: اگر آمریکایی ها در خلیج فارس به بدترین وجه ممکن به خواری و ذلت کشیده شده اند این ذلت و خواری نشات گرفته از قدرت لایزال الهی و قدرتی بود که شهدا در مبارزه با استکبار جهانی برای ما خلق کردند .

رزمجو تصریح کرد: این عمق بخشی دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران یکی از نکات برجسته دفاعی است که همواره بر توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران ارتقا بخشیده است.

وی گفت: حضور بسیج در میدان های مختلف چه در عرصه های سیاسی همچون راهپیمایی 22 بهمن و شرکت گسترده در انتخابات و در عرصه های نظامی و دفاعی همه جانبه باعث شده است که سیاست های نظامی و استکبار جهانی در مقیاس جهانی کمرنگ شود .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار