در نخستین ساعات بامدادی؛
آتش سوزي از ساعت چهار صبح آغاز شده و با وجود حضور و تلاش نيروهاي آتش نشاني از شهرهاي برازجان، دالكي، وحدتیه و ديگر مناطق، اما به علت گستردگي حریق، هنوز عملیات خاموش کردن آتش ادامه داد
کد خبر: ۲۲۳۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵ 03 May 2016
بر اساس اخبار دریافتی این آتش سوزی که از بخش icu این بیمارستان آغاز شده بود سبب گردید که بخش های وسعی از لین بیمارستان را در برگیرد .

اخبار تایید نشده از مرگ یک خانم مسن 70 ساله و یک فرد دیگر در کنار مصدومیت شدید تعدادی از بیماران بستری در این بیمارستان ناشی از شدت این آتش سوزی خبر می دهد که جهت درمان به دیگر بیمارستان های این شهر منتقل شده اند.

گفته می شود بخش قلب این بیمارستان که جدیدا نوسازی  و دارای تجهیزات بسیار مناسبی بود به شکل کامل در آتش سوزی از بین رفته است.

بیمارستات 17 شهیرور برازجان پس از ساخت بیمارستان شهید گنجی مورد بازسازی اساس قرار گرفت و با نصب تجهیزات مدرن و پیشرفته به عنوان بیمارستان قلب کار خود را آغاز کرد

 .

در آتش سوزی بامداد امروز این بیمارستان پزشک کشیک که در محاصره آتش سوزی قرار گرفته بود بعد از تلاش های گسترده و در آخرین لحظات به شکل معجزه آسایی توانست از طریق کانال کولر دیواری از مرگ حتمی نجات یابد که هم اکنون تحت مداوا می باشد .

مديركل دفتر مديريت بحران استانداري بوشهر دقایقی پیش در گفتگو با ایرنا گفت: آتش سوزي بيمارستان 17 شهريور شهر برازجان كه از ساعت چهار بامداد روز سه شنبه آغاز شده بود، پس از سه ساعت با تلاش آتش نشانان و نيروهاي مديريت بحران مهار شد.

قاسم قائدي افزود: هم اكنون مسئولان و نيروهاي ستاد مديريت بحران و آتش نشانان شهرهاي مختلف استان در محل حادثه حضور دارند و مشغول خاموش كردن آتش سوزي هاي كوچك، لكه گيري و پاكسازي هستند.

وي اضافه كرد: همه بيماران بستري در اين بيمارستان از ساختمان آتش گرفته خارج و براي پيگيري درمان به بيمارستان شهيد گنجي شهر برازجان منتقل شده اند.

قائدي ادامه داد: فقط حال يك نفر از بيماران كه معلول بوده و هم اكنون به بيمارستان شهيد گنجي انتقال يافته وخيم گزارش شده است.

مديركل دفتر مديريت بحران استانداري بوشهر اظهاركرد: اين آتش سوزي به علت اتصال برق در بخش مونيتورينگ آي سي يو قلب رخ داد و به بخشهاي ديگر سرايت كرد.

وي بيان كرد: هم اكنون بخشهاي آي سي يو، قلب و درمانگاه تخصصي بيمارستان 17 شهريور برازجان به علت اين آتش سوزي آسيب كلي ديده است.

قائدي گفت: ميزان خسارت مالي و جاني اين آتش سوزي پس از پاكسازي محل و بررسي كامل توسط كارشناسان برآورد و اعلام خواهد شد.



آتش سوزی گسترده در بیمارستان 17شهریور برازجان / فوت دو نفر تاکنون

آتش سوزی گسترده در بیمارستان 17شهریور برازجان / فوت دو نفر تاکنون

آتش سوزی گسترده در بیمارستان 17شهریور برازجان / فوت دو نفر تاکنونآتش سوزی گسترده در بیمارستان 17شهریور برازجان / فوت دو نفر تاکنونآتش سوزی گسترده در بیمارستان 17شهریور برازجان / فوت دو نفر تاکنون


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار