مدیرعامل بانک صادرات استان بوشهر:
مدیرعامل بانک صادرات استان بوشهرگفت: این بانک در طرح‌های مختلف اقتصادی، تولیدی و عمرانی نقش ویژه‌ای دارد بگونه‌ای که این هفته ۴۰۰ میلیارد ریال برای ساخت سد دالکی در دشتستان تصویب کرد.
کد خبر: ۲۴۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱ 17 April 2015
تابناک بوشهر: حسین نامور بعدازظهر امروز در همایش بانک‌داران استان بوشهر با بیان اینکه بانک‌ها نقش مهم و تاثیرگذاری در توسعه جامعه دارند اظهار داشت: بانک صادرات استان بوشهر رتبه نخست در سهم بازار و منابع دارد و در بخش مصارف هم رتبه بالایی دارد بگونه‌ای که سال قبل در پرداخت تسهیلات با پرداخت 2 هزار و 800 میلیارد ریال جایگاه برتری این حوزه ازآن خود کرد.

وی، با بیان اینکه بانک صادرات در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست‌های دولت حرکت می‌کند خاطرنشان کرد: همراهی این بانک در اجرای طرح‌های تولیدی بگونه‌ای است که امسال 62 میلیارد ریال برای طرح‌های سیمان دشتستان، 20 میلیارد ریال برای طرح‌های گلخانه‌ای و 10 میلیارد ریال برای کارخانه آرد الزهرا مصوب کرده است.

مدیرعامل بانک صادرات استان بوشهر از پرداخت 80 میلیارد ریال برای طرح‌های شهرک‌های صنعتی استان بوشهر خبرداد و بیان کرد: با توجه به نقش مهم سد دالکی در تامین آب در دشتستان این هفته 400 میلیارد ریال برای ساخت سد دالکی در بانک صادرات مصوب شد که بزودی به سازمان آب منطقه‌ای برای پرداخت ابلاغ می‌شود.

نامور با اشاره به پرداخت 85 درصد از اعتبارات اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی تصریح کرد: در سفر رئیس جمهور 700 نفر در استان بوشهر درخواست وام برای حل مشکلاتشان کرده بودند که به تمامی این افراد برای دریافت تسهیلات ابلاغ شده که تاکنون 210 نفرآنان مراجعه و وام خود را دریافت کرده‌اند.

وی، از پرداخت تسهیلات به کارخانه سیمان مند دشتی خبرداد و بیان کرد: برای تکمیل کارخانه سیمان مند دشتی از محل صندوق توسعه ملی 50 میلیارد تومان مصوب شد که اکنون این اعتبار در حال تزریق به این کارخانه است.

مدیرعامل بانک صادرات استان بوشهر از راه‌اندازی نخستین اتوبانک در استان بوشهر خبرداد و گفت: با راه‌اندازی اتوبانک شهروندان می‌توانند بدون خروج از اتومبیل خود از دستگاه‌های خودپرداز استفاده کنند.
منبع: تسنیم
برچسب ها: بانک صادرات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار