مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر:
مدیرکل راه شهرسازی استان بوشهر گفت: محور تنگستان - فراشبند دومین راه ارتباطی استان بوشهر به فارس بوده که اکنون فاز نخست طرح بهسازی آن با ۱۰۰ میلیارد ریال اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.
کد خبر: ۲۶۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷ 23 April 2015
تابناک بوشهر: فرزاد رستمی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح طرح بهسازی محور تنگستان به فراشبند با بیان اینکه مسیر اهرم تنگستان به فراشبند بخشی از مسیر به سمت فراشبند و فیروزآباد فارس است اظهار داشت: محور تنگستان به فراشبند دارای 115 کیلومتر است که 23 کیلومتر آن در شهرستان تنگستان قرار دارد.

وی، با اشاره به اینکه مسیر اهرم به فراشبند دومین محور ارتباطی استان بوشهر به فارس است تصریح کرد: افتتاح محور یاد شده مسیر استان بوشهر به فارس 60 کیلومتر کاهش داده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با بیان اینکه طرح بهسازی محور اهرم به فراشبند در دستور کار قرار دارد بیان کرد: این محور دارای چند فاز عملیاتی است که اکنون 6.5 کیلومتر آن در برنامه طرح‌های بهسازی اداره کل راه و شهرسازی قرار دارد.

رستمی با اشاره به اینکه اکنون 3 کیلومتر از این محور با حضور استاندار بوشهر افتتاح شده است گفت: فاز نخست طرح بهسازی محور اهرم به فراشبند با اعتبار 100 میلیارد ریال اجرا شده که 3.5 کیلومتر دیگر امسال اجرا می‌شود.

وی، اجرای عملیات خاکی، بر روی مسیر تعریضی، اجرای عملیات ابنیه فنی، عملیات روسازی مسیر و نصب علائم راهنما و خط‌کشی، اجرای دیوار حفاظتی به 188 متر و ارتفاع 10 متر و اجرای دیوار حائل بتنی مسلح و غیرمسلح به طول 450 متر از جمله عملیات‌های طرح یاد شده دانست.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر، از خاک‌ریزی 59 هزار مترمکعب در محور یاد شده خبرداد و گفت: در اجرای طرح بهسازی محور اهرم تنگستان 378 هزار متر مکعب خاک‌برداری انجام شده و 513 هزار مترمربع آسفالت انجام شده است.

رستمی، ساخت آبرو و دیوار مسلح و غیر مسلح را از دیگر طرح‌های اجرا شده در بهسازی محور اهرم تنگستان دانست و گفت: تاکنون پروژه بهسازی محور اهرم تنگستان به فراشبند فارس 43 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار