ظهر امروز یکی از ساکنان این مجتمع که در قالب چهار بلوک شش واحدی است در حال کباب درست کردن بود که آتش سوزی براثر آتش ایزوگام شعله ور شد.
کد خبر: ۲۷۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱ 24 April 2015
تابناک بوشهر: ظهر امروز ساختمان مسکن مهر در شهرک امام حسین بوشهر در خیابان صلح آباد دچار آتش سوزی شد. بزرگی این آتش سوزی به گونه ای بود که ایستگاه آتش نشانی نیروگاه اتمی با وجود فاصله حدوداً 20 کیلومتری تا محل حادثه به کمک همکاران خود آمده بود.

در این حادثه بار دیگر کمبود امکانات و تجهیزات آتش نشانی بوشهر به چشم آمد به طوری که شیلنگ های آب متناسب با ارتفاع ساختمان حادثه دیده نبود و حتی نردبام کوتاه ماموران آتش نشانی را به زحمت انداخته بود.

خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشته. اما باید دید که مسوولین آتش نشانی و مدیریت بحران استان کی به فکر ارتقا و تجهیز امکانات ایستگاه های آتش نشانی خواهند رفت.

در همین رابطه مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت:  ظهر امروز یکی از ساکنان این مجتمع که در قالب چهار بلوک شش واحدی است در حال کباب درست کردن بود که آتش سوزی براثر آتش ایزوگام شعله ور شد.

وی یادآورشد: بدلیل متصل بودن واحدها، آتش از پشت بام به دیگر واحدهای این مجتمع مسکونی نیز سرایت کرده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر اضافه کرد: براثر این حادثه یکی از ساکنان به صورت سطحی دچار آتش سوزی شده است.

مرادی ادامه داد: برای مهار آتش تیم های آتش نشانی شهرداری ، اداره بندر ، فرودگاه، شرکت پخش فراورده های نفتی و تانکرهای آبرسان شرکت های آب و فاضلاب مشارکت دارند.

وی گفت: خسارت مالی این آتش سوزی پس از بررسی تیم های کارشناسی مشخص خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار