استاندار بوشهر:
استاندار بوشهر گفت: تمام خسارات آتش‌سوزی مسکن مهر بوشهر اعم از خسارات رسیده به ساختمان و همچنین لوازم خانگی جبران می‌شود.
کد خبر: ۲۸۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱ 27 April 2015
تابناک بوشهر: مصطفی سالاری صبح دوشنبه در دیدار با حادثه‌دیدگان آتش‌سوزی مسکن مهر صلح‌آباد بوشهر در مسجد ولایت با ابراز همدردی با حادثه‌دیدگان با بیان اینکه دوست داشتیم در شرایط عادی خدمت شما برسیم اظهار داشت: وضعیت زندگی تعدادی از همشهریان دچار مشکل شده و امیدوار هستیم با تلاش شبانه‌روزی مسئولان و همکاری مردم، این عزیزان به حالت عادی برگردند.

وی با بیان اینکه ۳۶ واحد مسکونی خسارت کلی و جزئی دیده‌اند افزود: بر اساس برآورد اولیه، ۷ میلیارد ریال به ساختمان و ۴ میلیارد ریال نیز خسارت داخلی بوده است.

استاندار بوشهر با اشاره به خدمات انجام گرفته برای حادثه‌دیدگان گفت: در اقدام اولیه نسبت به اسکان افراد و خانواده‌های حادثه دیده در کانکس اقدام شده که البته این کار موقت است و تلاش داریم در کمترین زمان ممکن نسبت به بازسازی منازل مسکونی و بازگشت خانواده‌ها به منازل خودشان اقدام کنیم.

بازسازی منازل حادثه‌دیده در کوتاه‌ترین زمان

سالاری با بیان اینکه بیمه در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به پرداخت خسارت ساختمان‌ها اقدام خواهد کرد یادآور شد: بخش ساختمانی مسکن مهر تحت پوشش بیمه بوده و مقرر شده در کمترین زمان ممکن خسارت ساختمانی پرداخت و کار بازسازی منازل حادثه‌دیده آغاز شود که البته تعمیرات اساسی با نظر مالکان منازل انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: در راستای جبران خسارات وارد شده به لوازم خانگی نیز ۲ میلیارد ریال توسط شورای اسلامی شهر بوشهر و ۱.۵ میلیارد ریال نیز توسط استانداری تامین شده و به گونه‌ای عمل می‌کنیم که همه خسارات جبران شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه فرمانداری بوشهر مسئول اجرای کار است، گفت: تمام اقدامات و پیگیری‌های انجام شده به صورت متمرکز از طریق فرمانداری بوشهر انجام می‌شود و مالکان منازل برای پیگیری اقدامات انجام شده فقط از طریق فرمانداری اقدام کنند.

مسئولان تا آخرین لحظه در کنار حادثه‌دیدگان هستند

سالاری بیان کرد: به گونه‌ای عمل خواهد شد که خانواده‌ها هر چه سریع‌تر به خانواده‌های خود برگردند و در منازل خود ساکن شوند تا شاهد آرامش در بین حادثه‌دیدگان باشیم.

وی افزود: مسئولان تا آخرین توان در کنار مردم هستند و امیدواریم همه مشکلات این خانواده‌ها به نحو مطلوب مرتفع شود.

در ادامه خانواده‌های حادثه‌دیده در دیدار چهره به چهره با استاندار بوشهر، مشکلات و معضلات خود را مطرح کردند و استاندار نیز دستورات لازم را برای رفع مشکلات حادثه‌دیدگان و بازگشت آرامش به خانواده‌های حادثه‌دیده صادر کرد.

سرپرست معاونت امور عمرانی استاندار، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار، مدیر کل حوزه استاندار، فرماندار بوشهر، مدیر کل حراست استانداری، مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری، مدیر کل هلال احمر و تعدادی از مسئولان استان، استاندار را همراهی کردند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار