خبر خوب برای حادثه دیدگان مسکن مهر بوشهر؛
با برنامه‌ریزی انجام شده در کمترین زمان ممکن نسبت به بازسازی منازل مسکونی اقدام می‌شود تا زمینه بازگشت آنان به منازلشان فراهم شود.
کد خبر: ۲۸۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸ 27 April 2015
تابناک بوشهر: جمعه 4 اردیبهشت ساکنان مسکن مهر خیابان صلح آباد بوشهر با بی احتیاطی یکی از همسایه ها یک روز سیاه را به چشم دیدند.
بزرگی این آتش سوزی به گونه ای بود که ایستگاه آتش نشانی نیروگاه اتمی با وجود فاصله حدوداً 20 کیلومتری تا محل حادثه به کمک همکاران خود آمده بود.
در این حادثه بار دیگر کمبود امکانات و تجهیزات آتش نشانی بوشهر به چشم آمد به طوری که شیلنگ های آب متناسب با ارتفاع ساختمان حادثه دیده نبود و حتی نردبام کوتاه ماموران آتش نشانی را به زحمت انداخته بود.
صبح امروز استاندار بوشهر حامل خبر خوشحال کننده ای بود. مصطفی سالاری صبح امروز در بررسی مشکلات آتش‌سوزی مسکن مهر بوشهر ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان اظهار داشت: این بحران مشکلاتی را برای همشهریان ایجاد کرد که راهکارهایی برای حل مشکلات آنها تدوین و اجرایی می‌شود.

وی از خسارت به 36 واحد مسکونی در این حادثه آتش‌سوزی خبرداد و افزود: بر اساس برآورد اولیه، 11 میلیارد ریال به ساختمان و تجهیزات منازل مردم خسارت وارد شد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه پس از وقوع حادثه آتش‌سوزی امکانات اسکات موقت فراهم شد گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده در کمترین زمان ممکن نسبت به بازسازی منازل مسکونی  اقدام می‌شود  تا زمینه بازگشت آنان به منازلشان فراهم شود.

سالاری از پرداخت خسارت به آسیب دیدگان از طریق بیمه خبرداد و گفت: با توجه به اینکه ساختمان‌های مسکن مهر تحت پوشش بیمه است و مقرر شد که بیمه 5 میلیارد ریال به خسارت دیدگان پرداخت کند.

وی با اشاره به اینکه لوازم خانگی آسیب دیده تامین می‌شود افزود: برای این مهم 2 میلیارد ریال توسط شورای اسلامی شهر بوشهر و 1.5 میلیارد ریال نیز توسط استانداری بوشهر پرداخت می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار