استاندار بوشهر خبر داد؛
استاندار بوشهر گفت: درسال جاری بیمارستان 160 تختخوابی بوشهر شروع به کار خواهد کرد و سعی خواهیم کرد زمان بهره‌برداری آن را به حداقل برسانیم.
کد خبر: ۲۸۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱ 27 April 2015
تابناک بوشهر: مصطفی سالاری ظهر امروز در آیین افتتاح و آغاز عملیات 7 پروژه پزشکی در دشتی از تلاش‎های بی‌وقفه حوزه بهداشت و درمان استان بوشهر قدردانی کرد و گفت: دولت روی حوزه بهداشت تمرکز کرده است و کارهای مهمی در این حوزه صورت گرفته و امیدواریم در سال جاری نیز شاهد رشد و تعالی بخش بهداشت در این استان باشیم.

وی از همدلی مسئولان شهرستان دشتی که در یک فضای همدلی و برادری کارهای شهرستان پیگیری می‎کنند و به جلو می‎برند تقدیر کرد و افزود: نماینده مردم دشتی در مجلس شورای اسلامی در دریافت وجه اعتبارات ملی به شهرستان تلاش‌های خوبی داشته‌ و این نشان می‌دهد دریافت وجوه متمرکز ملی توسط شهرستان دشتی از بالاترین شهرستان‌هاست و این پیگیری‌ها اثربخش بوده است و در حوزه درمان نیز شاهد آن هستیم.

وی از همدلی امام جمعه خورموج با مجموعه عوامل اجرایی این شهرستان قدردانی کرد و توضیح داد: امام جمعه خورموج مسائل و مشکلات مردم را پیگیری و منعکس می‌کند.

سالاری بیان داشت: در این فضا کار کردن بسیار راحت و آسان است و مسئولیت نیز سنگین‌تر است؛ در حالی که همه هدف واحد داریم و آن خدمت به مردم است.

استاندار بوشهر تأکید کرد: با راه‌اندازی بخش دیالیز 12 تخت آن فعال شده است.

سالاری در پایان عنوان داشت: در سال جاری کار بیمارستان 160 تختخوابی بوشهر آغاز خواهد شد و سعی خواهیم کرد زمان بهره‌برداری آن را به حداقل برسانیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار