مسئول فرهنگی‌اجتماعی سپاه امام صادق(ع) خبر داد؛
مسئول فرهنگی‌اجتماعی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از برگزاری کنگره شهید نادر مهدوی در مهرماه امسال در بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۲۹۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵ 29 April 2015
تابناک بوشهر: غلامرضا جمالی ظهر امروز در نشست با مسئولین سپاه امام صادق(ع) به چگونگی انتخاب شهید مهدوی به عنوان شهید شاخص سال در کشور پرداخت و اظهار کرد: سازمان بسیج هر ساله یک شهید و شهیده را به عنوان شاخص به استان‌ها معرفی می‌کند که مراسمی در استان‌ها نیز برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه این بهترین ظرفیت برای معرفی شهید مهدوی است، ادامه داد: پیشنهاد شهید شاخص دی‌ماه سال گذشته داده شد که از استان‌ها شهدایی به کمیسیون شهدا معرفی شدند.

مسئول فرهنگی‌اجتماعی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بیان کرد: همه شهدا از برجستگی‌ها و خصوصیات بالای اخلاقی و رفتاری برخوردار هستند اما کمیسیون شهدا می‌بایست یک شهید شاخص معرفی کند که امسال با توجه به ظرفیت‌های مختلف و شرایط منطقه‌ای و جهانی و مبارزه با استکبار که از نشانه‌های بارز این شهید بزرگوار است به عنوان شهید شاخص انتخاب شد.

جمالی با تقدیر و تشکر از فرمانده سپاه بوشهر در پیگیری این موضوع، تصریح کرد: تاکید سردار نقدی نیز بر انتخاب شهید مهدوی به عنوان شهید شاخص بود.

وی با بیان اینکه سایر استان‌ها برای اجرای برنامه با موضوع شهید مهدوی از ما  درخواست  برنامه داشته‌اند، خاطرنشان کرد: برنامه‌ها و همایش‌های بزرگی در تهران و سطح کشور در این زمینه برگزار شده است.

جمالی با اشاره به اینکه در حال پیگیری هستیم تا کنگره شهید نادر مهدوی را در مهرماه برگزار کنیم، گفت: از همه می‌خواهیم که ما را در تدوین کتاب و رمان، مستند شهید مهدوی و بروشورها و تولید نرم‌افزار و نماهنگ در این زمینه که در دست اجراست کمک کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار