بخشدار آبپخش گفت: اجرای طرح آبرسانی به روستای 'گناوکان' تنها روستای محروم از شبکه آب آشامیدنی در این بخش آبپخش، با همکاری خیرین در دستورکار است.
کد خبر: ۳۴۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱ 12 May 2015
تابناک بوشهر: علی مردانلو سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: روستای گناوکان تنها روستای این بخش است که آب لوله کشی ندارد و اهالی این روستا با مشکلات فراوانی در این زمینه روبرو هستند.

وی یادآور شد: روستای گناوکان با 19 خانوار و بیش از 80 نفر جمعیت در هشت کیلومتری مرکزبخش واقع شده و با دارا بودن زمین مستعد کشاورزی یکی از قطب های تولید گندم محسوب می شود.

مردانلو تصریح کرد: بدین منظور جلسات هم اندیشی جهت آبرسانی به این روستای محروم با حضور مسئولین بخش، خیرین و اهالی روستا در بخشداری تشکیل شد و راهکارهای مختلف اخذ و تقسیم کار صورت گرفت.

وی اضافه کرد: در مرحله اول حسابهایی در صندوق قرض الحسنه حضرت زهرا(س) و بانک کشاورزی آبپخش جهت کمکهای خیرین افتتاح شد.

مردانلو بیان داشت: در ادامه پیگیری جهت اجرای طرح آبرسانی به روستای گناوکان با مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر جلسه ای داشتیم که نتایج خوبی هم حاصل شد.

وی افزود: مسئولین آب استان از اجرای طرح استقبال کرده و جهت همکاری قول مساعد دادند و مقرر شد تا هفته آینده اتصالات لوله ای به آبپخش ارسال و حداکثر تا چهارشنبه هفته جاری نیز پیمانکاری که با همکاری مردم این طرح را اجرا کند، مشخص شود.

مردانلو همچنین از خیرین خواست جهت اجرای این طرح عام المنفعه و خداپسندانه کمر همت بسته و مردم این روستا را از مشکلات بی آبی نجات دهند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار