با معرفی نفرات برتر، جشنواره فصلی شعر و جوان حوزه هنری بوشهر به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۳۴۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵ 13 May 2015
تابناک بوشهر: معاون فرهنگی حوزه هنری بوشهر صبح امروز در آیین اختتامیه جشنواره فصلی شعر و جوان حوزه هنری اظهار داشت: خوشبختانه جشنواره  فصلی شعر و جوان حوزه هنری موفق و هدف‌گذار و موجب شناسایی استعدادهای خوبی در این عرصه شده است.

فرید میرشکار بیان کرد: از دل این جشنواره شاعران و داستان‌نویسان مستعدی به ادبیات استان و کشور معرفی می‌شوند و نیاز است این عزیزان نیز خود را جدی بگیرند.

وی اضافه کرد: ادبیات تنها متعلق به مرکز استان نیست و تلاش ما این بوده جشنواره‌ها و کارگاه‌های ادبی را در تمام استان برده تا سطح ادبیات استان را ارتقا دهیم. واحد آفرینش‌های ادبی حوزه در سال گذشته روند رو به جلویی داشته و انتظار است امسال در سطح کشور به خوبی بدرخشد.

در پایان این هیئت داوران برگزیدگان جشنواره فصلی شعر و داستان حوزه هنری را معرفی کرد بر این اساس، در بخش داستان فصل اول، طاهره حاجی‎زاده، پردیس شیرکانی و زهرا کارگر به ترتیب اول تا سوم شدند و از صدیقه نیرو و سیده مریم امینی تقدیر شد.

در بخش داستان فصل دوم، سپنتا ضرغامی، سمیرا حیدری، به ترتیب اول و دوم ام‌البنین آبین و مریم جمشیدی مشترکا سوم شدند و از الهام رجایی، آیدا رجایی و فرشته هاخانی تقدیر شد.

در بخش شعر فصل اول نیز کمیل ایزدجو، ایمان جمشیدپور و  صدیقه زیارتی به ترتیب اول تا سوم شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار