رئیس کمیته امداد شهرستان جم از حمایت 6 حامی از هر یتیم شهرستان جم خبر داد.
کد خبر: ۳۵۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴ 17 May 2015
تابناک بوشهر: مسلم انیژپور در مورد فعالیت کمیته امداد جم گفت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و بیشترین خدمات این سازمان در راستای خدمات‌رسانی به اقشار کم‌بضاعت و بی‌بضاعت است.

وی افزود: خانواده‌های بی‌سرپرست و بدسرپرست بیشترین خدمات را از کمیته امداد دریافت می‌کنند و برای جلب رضایت خانواده‌های زیرپوشش از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

انیژپور خاطرنشان کرد: کمیته امداد جم در راستای حمایت از خانواده‌های یتیم و بی‌سرپرست تمام توان و ظرفیت خود را به کار گرفته و امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

رئیس کمیته امداد شهرستان جم از حمایت بیش از 856 حامی از تعداد 147 یتیم در شهرستان جم خبر داد و تصریح کرد: هم‌اکنون و براساس آمار و ارقام موجود بیش از 856 حامی از تعداد 147 یتیم زیر پوشش کمیته امداد حمایت می‌کنند که ماهیانه 1.7 میلیون ریال به حساب هر یتیم واریز می‌کنند.
وی به جایگاه کمیته امداد اشاره کرد و یادآور شد: کمیته امداد حاصل اندیشه‌های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی برای دفاع از اقشار محروم و نیازمند جامعه بوده و در سه دهه عمر پر برکت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی این نهاد گام‌های ارزشمندی در این زمینه برداشته است.

انیژپور افزود: فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی، علمی، هنری، دینی و مذهبی و ... از اهم فعالیت‌هایی هستند که امداد در قالب اهداف خود برای دستیابی به آن اهتمام دارد.

وی اضافه کرد: برگزاری کلاس‌های تابستانه، برگزاری همایش‌ها و برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی از مهم‌ترین رویکردهای امداد برای انجام هرچه بهتر اهداف فوق‌الذکر است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار