هشدار آیت الله صفایی بوشهر؛
برخی دشمنان در تلاش برای کشاندن جنگ‌های نیابتی به ایران هستند که اینها باید بدانند که هر گونه تهدید و تعرض با قاطع‌ترین پاسخ همراه خواهد بود و نیروهای مختلف نظامی ایران آمادگی کاملی برای دفاع از این آب و خاک دارند.
کد خبر: ۳۸۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵ 24 May 2015
تابناک بوشهر: آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح یکشنبه در آئین بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: سوم خرداد روز بزرگی در تاریخ دفاع مقدس بود و عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر توانست موازنه‌های دشمنان را به هم بزند.

وی به توانمندی بالای نیروهای مسلح کشور در شرایط کنونی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: نیروهای مسلح ما با داشتن ویژگی‌های بسیار مهمی همچون ولایت‌مداری، مردمی‌بودن، اسلامی بودن و انقلابی بودن با تمام نیروهای مسلح جهان تفاوت دارند.

امام جمعه بوشهر به پیشرفت‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: در بخش‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شاهد دستیابی به فناوری های بسیار خوبی در سطح نیروهای مسلح هستیم و توانمندی بالایی در این زمینه وجود دارد.

وی همچنین به توان بالای نیروهای مسلح استان بوشهر اشاره کرد و افزود: در همه رده‌های نیروهای مسلح استان بوشهر شاهد اقتدار و توان بالایی برای اجرای فرامین فرمانده کل قوا هستیم.

آیت‌الله صفایی بوشهری ادامه داد: برخی دشمنان در تلاش برای کشاندن جنگ‌های نیابتی به ایران هستند که اینها باید بدانند که هر گونه تهدید و تعرض با قاطع‌ترین پاسخ همراه خواهد بود و نیروهای مختلف نظامی ایران آمادگی کاملی برای دفاع از این آب و خاک دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار