مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: ظرفیت گازرسانی به شهرها و روستاهای استان بوشهر افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۴۱۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵ 31 May 2015
تابناک بوشهر: غلامعباس حسینی ظهر یکشنبه در بازدید از وضعیت گازرسانی به روستاهای دشتستان اظهار داشت: در سال‌های اخیر تلاش های بسیار خوبی به منظور گازرسانی به شهرها و روستاهای مختلف استان صورت گرفته است و طرح‌های خوبی را نیز در دست اجرا داریم.

وی با بیان اینکه امسال ظرفیت گازرسانی به شهرها و روستاهای استان بوشهر افزایش می‌یابد، افزود: اجرای خط لوله گازرسانی و همچنین شبکه‌های داخلی شهرها و روستاها و انشعاب‌های خانگی و صنعتی و تجاری را در دست اجرا داریم.

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر به وضعیت گازرسانی در دشتستان اشاره کرد و ادامه داد: گازرسانی به شهر‌های آب‌پخش، برازجان، وحدتیه، دالکی، شبانکاره و سعدآباد در شهرستان دشتستان انجام شده است.

وی همچنین از گازرسانی به ۲۰ روستای دشتستان خبر داد و بیان داشت: تاکنون بیش از هفت هزار و ۵۰۰ خانوار در روستاهای شهرستان دشتستان از نعمت گاز خانگی برخوردار شده‌اند.

حسینی تصریح کرد: گازرسانی به روستاهای استان به عنوان یکی از اولویت‌های مهم ما در دستور کار است و امیدواریم بتوانیم ضریب بهره‌مندی مردم از گاز را در سطح روستاها افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۶ هزار خانوار شهری در دشتستان از گاز طبیعی برخوردار هستند، اضافه کرد: بیشترین میزان شبکه‌گذاری و نصب انشعابات گاز در استان بوشهر متعلق به شهرستان دشتستان است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار