مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی ‌بوشهر گفت: باند دوم بزرگراه اهرم ـ برازجان به طول ۴۵ کیلومتر با اعتبار ۷۸۰ میلیارد ریال به صورت مشارکتی از طریق وزارتخانه‌های نفت و راه و شهرسازی و اعتبارات استان ‌اجراء می‌شود.
کد خبر: ۴۳۶۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲ 06 June 2017
عبدالحسن مشایخی ظهر امروز در بازدید از روند اجرایی بزرگراه اهرم به برازجان با بیان اینکه اجرای طرح‌های راهسازی در استان بوشهر تسریع یافته است اظهار داشت: در استان بوشهر‌ 8 طرح بزرگراهی در نقاط مختلف در حال اجراست که تکمیل این پروژه‌ها ایمنی تردد در جاده‌های استان افزایش می‌دهد.

وی با اشاره به اجرای طرح بزرگراهی اهرم به برازجان افزود: احداث باند دوم بزرگراه اهرم ـ برازجان  ضمن کاهش سوانح رانندگی، ایمنی تردد در این محور افزایش می‌دهد.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر با ابراز رضایت از روند اجرای عملیات احداث باند دوم محور اهرم ـ برازجان تصریح کرد: احداث باند دوم بزرگراه اهرم ـ برازجان به طول 45 کیلومتر ‌است که به صورت مشارکتی از طریق وزارتخانه‌های نفت، راه و شهرسازی و اعتبارات استان بوشهر تامین اعتبار شده است.

مشایخی با بیان اینکه این پروژه در قالب احداث باند دوم بزرگراه اهرم ـ برازجان ـ گناوه ـ دیلم به طول 213 کیلومتر در حال اجراست خاطر نشان کرد: اجرای این محور مواصلاتی بر عهده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص)  گذاشته شده که پیش‌بینی می‌شود بر‌اساس برنامه زمان‌بندی تکمیل شود.

وی، برآورد اولیه اجرای این بخش از پروژه را افزون بر 780 میلیارد ریال دانست و تاکید کرد: با بهره‌برداری از این محور ایمنی مسیر ارتقاء و حوادث رانندگی کاهش می‌یابد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار